8 תשובות
עדיף להתחיל בקלאסית
כע עדיף קלאסית
תכלס זה לא באמת משנה
אפשר להתחיל בחשמלית
בכל מקרה אם תהיה לך קלאסית את תרצי באיזשהו שלב לעבור לחשמלית
אפשר להתחיל בחשמלית
בכל מקרה אם תהיה לך קלאסית את תרצי באיזשהו שלב לעבור לחשמלית
אין באמת יתרון להתחיל מקלאסית.
אנשים אומרים שה"אצבעות יתקשו" יותר ואז יהיה לך יותר קל אבל תכלס זה לא באמת עוזר ממש.
חוץ מזה, אם את בקושי תנגני בקלאסית אחרי שתקבלי את החשמלית האצבעות יחזרו למצבם המקורי וכבר לא יהיו כלכך קשות.
הסיבה העיקרית שאנשים אומרים לקנות קלאסית לפני זה המחיר:
קלאסית עולה 400 שקל
גיטרה חשמלית נורמלית+ מגבר עולים 2000
ומעלה.
הורים שלא רוצים לבזבז הרבה כסף על ילד יגידו לו שיתחיל מקלאסית כי הם לא רוצים להוציא הרבה כסף אם פתאום הילד יפסיק לנגן.
מבחינת הנגינה עצמה ברוב המקרים נגינה בחשמלית שונה מאוד מנגינה מקלאסית לכן רוב הידע מהקלאסית לא באמת יעבור לחשמלית.
בקיצור: אם יש תקציב ומוטיבציה חד משמעית חשמלית. אם לא אז עדיף קלאסית מכלום אבל יכול להיות שתרד המוטיבציה בגלל שזה לא הכלי שרצית או הסאונדים שרצית
אנשים אומרים שה"אצבעות יתקשו" יותר ואז יהיה לך יותר קל אבל תכלס זה לא באמת עוזר ממש.
חוץ מזה, אם את בקושי תנגני בקלאסית אחרי שתקבלי את החשמלית האצבעות יחזרו למצבם המקורי וכבר לא יהיו כלכך קשות.
הסיבה העיקרית שאנשים אומרים לקנות קלאסית לפני זה המחיר:
קלאסית עולה 400 שקל
גיטרה חשמלית נורמלית+ מגבר עולים 2000
ומעלה.
הורים שלא רוצים לבזבז הרבה כסף על ילד יגידו לו שיתחיל מקלאסית כי הם לא רוצים להוציא הרבה כסף אם פתאום הילד יפסיק לנגן.
מבחינת הנגינה עצמה ברוב המקרים נגינה בחשמלית שונה מאוד מנגינה מקלאסית לכן רוב הידע מהקלאסית לא באמת יעבור לחשמלית.
בקיצור: אם יש תקציב ומוטיבציה חד משמעית חשמלית. אם לא אז עדיף קלאסית מכלום אבל יכול להיות שתרד המוטיבציה בגלל שזה לא הכלי שרצית או הסאונדים שרצית
זה לא משנה, גיטרה קלאסית יותר זולה וזה בערך היתרון היחיד , עדיף להתחיל מגיטרה קלאסית אם המטרה שלך זה לנגן בקלאסית או שאת לא רוצה לבזבס הרבה כסף על חשמלית
^^מסכימה, אבל ממליצה מקלאסית כדי לראות אם תתחברי בכלל לגיטרות ולנגינה כי אז חבל לשלם הרבה כסף על חשמלית.
אבל כן הטכניקות בחשמלית וקלאסית שונות לחלוטין, מניסיון(ויותר התחברתי לחשמלית, למרות שגם קלאסית אני משתמשת די הרבה)
אז כדי ללכת לך קצת כיוון, איזה שירים את רוצה לנגן ואוהבת לשמוע בכללי? יעני איזה ז'אנר
אבל כן הטכניקות בחשמלית וקלאסית שונות לחלוטין, מניסיון(ויותר התחברתי לחשמלית, למרות שגם קלאסית אני משתמשת די הרבה)
אז כדי ללכת לך קצת כיוון, איזה שירים את רוצה לנגן ואוהבת לשמוע בכללי? יעני איזה ז'אנר
הכל אפשר
אבל עדיף להתחיל בקלאסית
אבל עדיף להתחיל בקלאסית
אנונימי
חשמלית אם את רוצה לנגן בחשמלית יש דברים שיחודיים רק לגיטרה חשמלית או שקשה לעשות אותם בקלאסית. הבעיה העיקרית זה כסף שאת תבזבזי ואם את תביני שזה לא שלך אז יהיה בעייתי אבל לקנות קלאסית אם את שונאת אותה גם לא כדאי. על הדרך אני ימליץ לך על אקוסטית במקום קלאסית כן זה יותר כואב כי זה ברזל אבל ממנה לעבור לחשמלית יותר קל + נגני עם מפרט כדי להקל על המעבר
באותו הנושא: