8 תשובות
לא, את עוד לא יודעת ללחוץ נכון על המיתרים ויכאב לך יותר על המיתרים שם
לדעתי זה לא משנה חשמלית או קלאסית. אקוסטית פחות מומלץ
שואל השאלה:
מה זה "הבסיס"? אי אפשר ללמוד את הבסיס על חשמלית?
. .
זה לא חובה,
אבל זה מאוד טוב לשיפור המהירות של החשמלית (=אם מתחילים קלאסית)
זה גם תלוי סגנון, אם אתה מתכנן למשל לנגן מזרחית ים תיכוני עדיף להתחיל בחשמלית ישר. כי זה גם ככה מה שתעשה רוב הזמן.
אנונימי
כי צריך ללמוד את הבסיס, גם יותר קשה וכואב לנגן על חשמלית
כי זה הבסיס לפני כל החשמליות והמתקדמות יותר
בסיס אפשר ללמוד בכל גיטרה, למרות, כמו שאמרו כבר, על אקוסטית זה יהיה קשה ואולי יגרום לך לסבל כי המיתרים שם קשיחים יותר וכואב יותר