8 תשובות
לא, את עוד לא יודעת ללחוץ נכון על המיתרים ויכאב לך יותר על המיתרים שם
לדעתי זה לא משנה חשמלית או קלאסית. אקוסטית פחות מומלץ
שואל השאלה:
מה זה "הבסיס"? אי אפשר ללמוד את הבסיס על חשמלית?
מה זה "הבסיס"? אי אפשר ללמוד את הבסיס על חשמלית?
כי צריך ללמוד את הבסיס, גם יותר קשה וכואב לנגן על חשמלית
זה גם תלוי סגנון, אם אתה מתכנן למשל לנגן מזרחית ים תיכוני עדיף להתחיל בחשמלית ישר. כי זה גם ככה מה שתעשה רוב הזמן.
אנונימי
כי זה הבסיס לפני כל החשמליות והמתקדמות יותר
בסיס אפשר ללמוד בכל גיטרה, למרות, כמו שאמרו כבר, על אקוסטית זה יהיה קשה ואולי יגרום לך לסבל כי המיתרים שם קשיחים יותר וכואב יותר
זה לא חובה,
אבל זה מאוד טוב לשיפור המהירות של החשמלית (=אם מתחילים קלאסית)
אבל זה מאוד טוב לשיפור המהירות של החשמלית (=אם מתחילים קלאסית)
באותו הנושא: