3 תשובות
התחלתי עם אצבעות אבל רוב השירים מנגנים עם מפרט, תעשי לעצמך טובה ותתרגלי מההתחלה לנגן עם מפרט
שואל השאלה:
אתה מנגן עם מפרט?
אתה מנגן עם מפרט?
אנונימית
אני התחלתי הקלאסית כי המיתרים הקלאסית מניילון ולא מתכת, זה יותר נעים באצבעות אבל מה שכן אם תרצי לעבור לחשמלית זה יכאב כי חשמלית יש רק ממתכת, אז בסופו של דבר החלטה שלך. בנוגע למחיר פשוט תיכנסי לאתר לכלי נגינה ותסדרי מהזול ביותר גם הגיטרות הזולות יכולות להישמע מדהים הכל בסדר
באותו הנושא: