8 תשובות
באוניברסיטה רגילה
מה את רוצה ללמוד?
שואל השאלה:
פסיכולוגיה
פסיכולוגיה
אנונימית
הכל עדיף על הפתוחה חוץ מאריאל ומכללות
תלוי מה הדרישות והציפיות שלך.. הפתוחה היא בדרך כלל ללמידה יותר עצמאית ובשילוב חיי עבודה. מה שאומר שגם אין באמת אווירה סטודנטיאלית למשל. התואר בהתאם גם בדרך כלל נמרח (שוב, תלוי בך גם כמה קורסים את לוקחת, אבל זה בדרך כלל ככה שם)
במוסדות אחרים יש תוכנית של תואר ודרישה לכמות קורסים שאת רצה עליה- אז זה פחות נמרח.
מה מתאים יותר או טוב יותר? זה באמת תלוי בך ובצרכים שלך.
במוסדות אחרים יש תוכנית של תואר ודרישה לכמות קורסים שאת רצה עליה- אז זה פחות נמרח.
מה מתאים יותר או טוב יותר? זה באמת תלוי בך ובצרכים שלך.
ההבדל הוא אפסי בטווח הארוך.
בטווח הקצר עדיף אוניברסיטה רגילה.
אלא אם אתה רוצה לעבוד בזמן הלימודים, ואז עדיף את הפתוחה.
בטווח הקצר עדיף אוניברסיטה רגילה.
אלא אם אתה רוצה לעבוד בזמן הלימודים, ואז עדיף את הפתוחה.
בפסיכולוגיה אני כמעט בטוח שלא משנה באיזה מוסד את לומדת. מה שכן שמעתי שבפתוחה רוב התואר הוא למידה עצמאית אז יכול להתאים תלוי איזה סוג בן אדם את
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
באותו הנושא: