7 תשובות
זה לא הכי קשה.. אבל אומרים שזה קשה אני משערת בגלל שזה דורש ממך המון משמעת עצמית.
קצת כמו ללמוד לפסיכומטרי לבד בלי קורס.
אמא שלי עשתה את זה ולקח לה יותר מעשור לעבור את התואר בגלל שלא הייתה מסגרת ברורה של זמן. (זה כמובן לא אומר שזה יקרה לכולם או לך אם זה מה שאתה שוקל, זה פשוט אומר שצריך לדחוף את עצמך ממש ולהיות עצמאי)
קצת כמו ללמוד לפסיכומטרי לבד בלי קורס.
אמא שלי עשתה את זה ולקח לה יותר מעשור לעבור את התואר בגלל שלא הייתה מסגרת ברורה של זמן. (זה כמובן לא אומר שזה יקרה לכולם או לך אם זה מה שאתה שוקל, זה פשוט אומר שצריך לדחוף את עצמך ממש ולהיות עצמאי)
שואל השאלה:
אנונימית אבל שאלה לי אליך
מה הכוונה אין מגבלה של זמן?
נגיד נרשמים לתואר של מדמח או פסיכולוגיה
רשום אורך התואר שלוש שנים
אז מה ההבדל בין זה לבין העברית למשל?
גם בעברית וגם בתל אביב ברוב התארים אין נוכחות חובה
אודה לתשובתך
אנונימית אבל שאלה לי אליך
מה הכוונה אין מגבלה של זמן?
נגיד נרשמים לתואר של מדמח או פסיכולוגיה
רשום אורך התואר שלוש שנים
אז מה ההבדל בין זה לבין העברית למשל?
גם בעברית וגם בתל אביב ברוב התארים אין נוכחות חובה
אודה לתשובתך
אנונימי
שואל השאלה:
גם בפתוחה אבל ההרצאות פרונטליות
גם בפתוחה אבל ההרצאות פרונטליות
אנונימי
אני בעברית, את התואר אתה טכנית יכול לפרוס ולקחת כמה קורסים שאתה רוצה (די בטןחה שיש הגבלת מינימום אבל) אבל רוב האנשים לא עושים את זה. זה שיש מישהו שדוחף אותך מהבחינה הזאת לבצע קורסים ולהגיש עבודות בזמן זה כוח חיצוני לך שמבקש ממך את זה.
מקווה שזה הגיוני מה שאמרתי.
מקווה שזה הגיוני מה שאמרתי.
שואל השאלה:
ויש לי עד סוף שבוע להחליט
ויש לי עד סוף שבוע להחליט
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
שאלה לי אלייך
אני בחרתי תואר
בשתי המכללות הקורסים הם מובנים
המכללה בוחרת לי את הקורסים
יש רק חלק אחד שבוא יש עבודות מלבד החלק האחרון בתואר שבו צריך לבחור נושא לעבודה
בקיצור אני מתלבט בין מכללה א בה הלימודים פרונטליים
לבין מכללה ב בה הלימודים היברדיים בשילוב עם פרונטליים- אם זה עוזר- זה המרכז האקדמי למשפט ועסקים
אופציה ב נוחה יותר בהרבה
אך עדיין חושש
כי אני לא יודע איך זה עובד באוניברסיטה והלימודים גבוהים
חושש שבהיברדי לא אכיר מספיק חברים לתואר- משמע לא יהיה לי סיכומים
חושש מאי קשר מהמרצים
למרות שאני כן מתכוון להגיע לפחות חצי מהשיעורים שיש בשבוע
ואני אדם שלומד טוב יותר בבית
בקיצור לא יודע מה להחליט
אנונימית
שאלה לי אלייך
אני בחרתי תואר
בשתי המכללות הקורסים הם מובנים
המכללה בוחרת לי את הקורסים
יש רק חלק אחד שבוא יש עבודות מלבד החלק האחרון בתואר שבו צריך לבחור נושא לעבודה
בקיצור אני מתלבט בין מכללה א בה הלימודים פרונטליים
לבין מכללה ב בה הלימודים היברדיים בשילוב עם פרונטליים- אם זה עוזר- זה המרכז האקדמי למשפט ועסקים
אופציה ב נוחה יותר בהרבה
אך עדיין חושש
כי אני לא יודע איך זה עובד באוניברסיטה והלימודים גבוהים
חושש שבהיברדי לא אכיר מספיק חברים לתואר- משמע לא יהיה לי סיכומים
חושש מאי קשר מהמרצים
למרות שאני כן מתכוון להגיע לפחות חצי מהשיעורים שיש בשבוע
ואני אדם שלומד טוב יותר בבית
בקיצור לא יודע מה להחליט
אנונימי
התלבטות מובנת,
לדעתי תלך על הפרונטליים. גם מבחינה חברתית וגם כי יש סיכוי טוב שמאז הקורונה חלק מההרצאות מוקלטות, ואם אין נוכחות חובה זה אומר שתוכל לעשות בעצמך ימים בהם תישאר בבית ותראה את ההקלטה (זה פחות מומלץ לדעתי אבל אם זה אופציה זה טוב בימים שאתה חולה או פשוט לא רוצה להגיע)
לחוויה הסטודנטיאלית חד משמעית פרונטלית
לדעתי תלך על הפרונטליים. גם מבחינה חברתית וגם כי יש סיכוי טוב שמאז הקורונה חלק מההרצאות מוקלטות, ואם אין נוכחות חובה זה אומר שתוכל לעשות בעצמך ימים בהם תישאר בבית ותראה את ההקלטה (זה פחות מומלץ לדעתי אבל אם זה אופציה זה טוב בימים שאתה חולה או פשוט לא רוצה להגיע)
לחוויה הסטודנטיאלית חד משמעית פרונטלית
באותו הנושא: