7 תשובות
מה זאת אומרת?
יש תואר ראשון שני שלישי, כל אחד עושה מה שהוא רוצה.
שואל השאלה:
אני יודעת שאני נשמעת כמו ילדה בת שלוש אבל אני שואלת רציני, כמה בדרך כלל עושים?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית
זה תלוי במקצוע וברצון שלך.
אין משהו מוגדר בדיוק, רופאים עושים תואר שני נגיד תמיד.
מדמח אפשרי להסתדר גם עם תואר ראשון מעולה.
יש תואר ויש תואר ...
תואר בפיזיקה או כימיה זה קשה
אבל יש דברים קלים יותר פסיכולוגיה כלכלה היסטוריה וכל זה
אנונימי
לרוב עושים תואר אחד.
יש מסלולים לתואר ראשון כפול למשל או לתואר ראשון ושני יחד שזה פסיכי.
דרך אגב ברבים תואר זה תארים
tearim
אנונימית
באותו הנושא: