7 תשובות
תלוי איזו מכללה
בגדול אם את משלמת לעצמך על התואר אז זה יכול להיות מאוד משמעותי
אבל זה לא 48 אלף באוניברסיטה. זה 30 ומשהו
שואל השאלה:
תתפלא במכללה ששוקלת יש לי שנה לימודים חינם וזה שכר לימוד אונברסיטאי
אנונימית
הפוך, באוניברסיטה השכר לימוד יותר זול ממכללה.
תואר במכללה לא שווה כלופ לעומת אוניברסיטה
שואל השאלה:
ל4 שנים זה 48 אלף
אנונימית
הייתי שוקלת לפי עד כמה המקצוע שאת רוצה מצוי בשוק תחרותי. אם כן- עדיף אוניברסיטה.
למען האמת, הבדל של 12 אלף הוא לא כזה קריטי ממילא, לכן כך או כך עדיפה אוניברסיטה.