7 תשובות
תלוי איזו מכללה
בגדול אם את משלמת לעצמך על התואר אז זה יכול להיות מאוד משמעותי
בגדול אם את משלמת לעצמך על התואר אז זה יכול להיות מאוד משמעותי
אבל זה לא 48 אלף באוניברסיטה. זה 30 ומשהו
שואל השאלה:
תתפלא במכללה ששוקלת יש לי שנה לימודים חינם וזה שכר לימוד אונברסיטאי
תתפלא במכללה ששוקלת יש לי שנה לימודים חינם וזה שכר לימוד אונברסיטאי
אנונימית
הפוך, באוניברסיטה השכר לימוד יותר זול ממכללה.
תואר במכללה לא שווה כלופ לעומת אוניברסיטה
שואל השאלה:
ל4 שנים זה 48 אלף
ל4 שנים זה 48 אלף
אנונימית
הייתי שוקלת לפי עד כמה המקצוע שאת רוצה מצוי בשוק תחרותי. אם כן- עדיף אוניברסיטה.
למען האמת, הבדל של 12 אלף הוא לא כזה קריטי ממילא, לכן כך או כך עדיפה אוניברסיטה.
למען האמת, הבדל של 12 אלף הוא לא כזה קריטי ממילא, לכן כך או כך עדיפה אוניברסיטה.
באותו הנושא: