42 תשובות
לא
כן לגמרי
ברור
זה הנורמה כאילו לאהוב את חברה שלך לא בשביל הגוף
ברור
כן ברור, מצטער שהיית עם מישהו שגרם לך לחשוב אחרת
לא, אין כזה
הדבר היחידי שיש לגבר לחפש בך זה הגוף שלך
לא
אם לאישה לא היה גוף לגבר לא היה מה לחפש בה
אנונימי
brain rot
אנונימית
כן, זה פשוט ש..
גבר שאוהב, אוהב בטירוף, ברמה שאישה לא תוכל להבין, לכן הרבה פעמים גברים נתפסים כפרימיטיביים או כאובססיבים, אבל זה לא נכון, זו פשוט התנהגות גברית תקינה (כמובן, עד גבול מסוים.)
וזה קורה גם הפוך, גבר שלא אוהב מספיק- לא אוהב בכלל. הוא נמצא שם כי זה נוח לו.
אני רואה את זה הרבה על ההורים שלי ועל הזוגות המוצלחים ביותר סביבי.
לעומת זאת, נשים אוהבות בסקאלה.
את יכולה מאוד לאהוב את הגבר שלך, אבל לא ברמה של להרוג את עצמך בשבילו (משהו שהרבה גברים כן יעשו בשביל הנשים שלהן.)
זו הסיבה גם לכך שסטטיסטית רוב הבגידות מגיעות מנשים ולא מגברים.
וזו גם הסיבה לזה שבדרך כלל נפגוש גברים שבורי לב (כמו אלה שהולכים למכון אחרי פרידה קשה) שבמשך שנים עלולים להישאר לבד כי לא מסוגלים להתמודד עם מערכת יחסים, לעומת אישה שגם אחרי בגידה או פגיעה בדרך כלל בשלב מסוים תצליח להחזיר את האמון ולהיכנס לזוגיות להתאהב מחדש.
אז כן, כמעט כל גבר אוהב בלי קשר לגוף, השאלה היא האם הוא באמת אוהב או לא.
לא אין כזה
זואי כמה דיוקים.
את מבלבלת בין אהבה לתשוקה. גבר שאוהב בטירוף זאת לא אהבה, אלא תשוקה ומשיכה ללא שום אלמנט רומנטי.
אם כבר לאישה יש יותר סיכוי להקשר לגבר באופן אמיתי וטהור. כשאישה אוהבת באמת, היא מסוגלת לסלוח לגבר שלה על הכל, להחליק לו על דברים, להעריץ אותו אפילו.
לגבי העובדה שגברים הורגים בשביל האישה - זהו אקט אבולוציוני של הגנה על התא המשפחתי שלך, הוא יותר מונע מדחף פרמטיבי אינסטינקטיבי.
לגבי הטענה שנשים בוגדות יותר, זה לא נכון. גברים ונשים בוגדים באופן שווה, סיבת הבגידה היא שונה. אישה בוגדת מתוך חסך רגשי, חוסר בתשוקה לגבר, ואילו גבר בוגד מכיוון שיש לו הזדמנות, נטו עניין פיזי.
לקחת כל מיני ערבובי סטיגמות וקלישאות ("הולכים למכון") ויצרת מהם בליל שגוי לחלוטין. גברים מתגברים על פרידות יותר מהר בדרך כלל, ממשיכים הלאה ולא נתקעים מאחור. האלה שכן הם מיעוט שמלכתחילה לא היה יציב נפשית.
אהבה טהורה של גבר לאישה הוא דבר הרבה יותר נדיר ופחוץ נפוץ מאשר ההפך.
לא בדיוק^
לגבי בגידות- אכן המספר כמעט זהה, אבל נוטה יותר לצד הנשי. הלוואי שיכולתי להכחיש את זה, לא כיף להיות בצד שמבצע יותר פגיעות.
שנית, זה דבר שהוא ידוע, אם תשאל אישה שנשואה שנים איך הקשר שלהם עובד כל כך טוב, כל אחד תגיד "הוא פשוט אוהב יותר ממה שאני אותו". ככה קשר בין גבר ואישה הכי מוצלח, כי או שהגבר לא אוהב, או שהוא אוהב בטירוף.
אישה מאוהבת לא בהכרח תסלח על הכל, ההפך, אישה שאוהבת באמת תתקשה כל כך בעקבות פגיעה שהיא עלולה להפעיל אמצעים אלימים ולעיתים רצח על המצב. יש מדינות שבהן החוק קובע שאישה שנבגדה יכולה לרצוח את בעלה בתנאי שתעשה זאת בידיה ולבדה (אם אמצא את שם המדינה, אשלח).
עניין ההגנה- בסופו של דבר, אהבה של גבר ואהבה של אישה היא שונה, ומתבטאת שונה.
גברים בעלי יצר הגנה, מפני שלשם כך הגבר נועד וזו הסיבה לשרירים ולכוח שלו.
עם זאת, זה לא מצביע על כך שהוא מעוניין רק בתשוקה שיש לו כלפי האישה, כי אתה יכול להיות בעל תשוקה מטורפת למישהי, אבל לא להתעניין כלל באופי שלה ובמי שהיא, וברגע שתכיר בחורה עם אופי טוב שנראית קצת פחות טוב, רובם של הגברים יעדיפו אותה.
וכמו שאמרת, אישה בוגדת כשקיים חוסר רגשי- כי היא אוהבת אותו ופה זה נגמר.
גבר שבוגד בגלל שהייתה לו את ההזדמנות- זו גבר שלא אוהב. אין לו חסך רגשי, פשוט לא אכפת לו להיות עם עוד שנים.
גבר שאוהב לא ילך לאישה הראשונה שתציע לו.
ואהבה טהורה היא דבר נדיר באופן כללי כיום, נשים וגברים כאחד.
אישה מתחברת פשוט בקלות יותר, אבל כפי שהתחברה, ככה היא גם תתנתק בקלות יותר.
וסטיגמות מגיעות ממקום מסוים, אני מכירה המון גברים שהלכו למכון בגלל שיברון לב, הסטיגמה הגיעה מזה שגברים שנבגדו הרגישו צורך להשתפר ולהיות במעמד שלא יוכלו לפגוע בהם יותר, וחלק גדול מזה נבנה בכך שבנו את הגוף שלהם מחדש.
זו לא כזו סטיגמה.
כשגבר אוהב יותר מאשר האישה, או לפחות מראה את זה, בדרך כלל הקשר נגמר כי זה מוריד לבחורה ומוביל לזלזול שלה בגבר.
אני לא אדם דתי, אבל המשפט "ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך" מסביר יפה את התיאוריה. התשוקה של האישה לגבר שלה תמיד תהיה יותר חזקה מאשר שלו כלפיה. אישה מונעת מהרצון להיות של גבר אחד ששומר עליה, ואילו לגבר העניין של להתחייב לאישה אחת הוא די נוגד את האינסטינקט הטבעי שלו, להפרות כמה שיותר נשים.
כמו כן נשים נוטות לסלוח יותר על בגידות כי התא הזוגי הרבה יותר חשוב עבורן. הוא מקנה לה ביטחון נפשי, כלכלי, ופיזי.
בנוסף, צירפתי לך מחקר שמצביע על כך שגברים בוגדים יותר מנשים.
כשאישה אוהבת על אמת, היא לא תעז לבגוד. בחורה לא תבגוד בגבר אמיתי שהיא מכבדת אותו ורואה בו דמות שהיא טיפה מעליה.
גם כשגבר "אוהב", הוא עלול לבגוד כשתהיה לו ההזדמנות. זה ההבדל המרכזי בינינו - אישה מונעת מרגש, גבר מלוגיקה ומיניות.
לצערי זה די כמעט ולא קורה כי ברוב המקרים הסיבה שהם בכלל פונים מלכתחילה זה כי הם מעוניינים במראה ואז כבר אי אפשר באמת לדעת אם גם האופי משנה להם
יש מקרים שבהם זה באמת נטו מאופי ואז מתפתחים הרגשות בהדרגה אבל זה מקרים ממש מעטים אז אני מתקשה בלהאמין
ברור
אנונימי
כן, אבל יש קשר לגוף, יש הפיכת תשוקה גופנית לקשר רגשי לא גופני הרי הוא לא אוהב ככה את החברים שלו למה?
זה לא תשוקה נטו, אבל זה לא מנותק ממנה.
(קוראים לזה רומנטיקה)
כן יש כאלה
כן, הם מעטים אבל.
אנונימי
רגע קראתי הפוך,
לא מעטים בכלל
חשבתי שאלת בנים שאוהבים חברה שלהם בגלל הגוף
שמעי זה כזה "אם אני נמשך לגוף, ואז אם אני נמשך לאישיות, ואז אם גם היא בעניין, ושינוי בכל אחד מהתנאים האלו יכולים לגרום להפסק המשיכה, " אבל להיות עם מישהי רק בגלל הגוף זה טיפשי
כן
כן.
כן אנחנו לא חיות
אנונימי
אין לי חברה אבל אם תהיה לי האופי יותר חשוב
כן
יד, הוא רק צריך עדיין להאמין באהבה ורוצה לאהוב.
מי שלא רוצה לאהוב ולקחת את הסיכון לא יצליח לו.
ובכללי עדיף בחור רגיש כי רגישים ירצו לאהוב, מי שערס לא נראה לי ממש רוצה לאהוב אמיתי
זה מעניין האמת, בכל חיפוש שנעשה, נגלה עשרות תוצאות שמצביעות על אותה מסקנה, ועשרות תוצאות שמצביעות על טענת נגד (בנוסף, זה תלוי מיקום גיאוגרפי. יש איזורים בהם בגידות נפוצים יותר ויש איזורים שנפוצים פחות. בארץ יש כמה שידוע לי 60% מהנשים הודו בבגידה, אבל אל תתפוס אותי על המספר).
עם זאת, התורה ממש לא תומכת במה שאתה אומר ומביא את הפסוק הזה בתור טענה. התורה עצמה מדייקת על הקשר הרגשי העמוק של גבר לאשתו, והפסוק לא מדבר על זלזול של אישה בגבר שאוהב אותה. הוא מדבר על כך שאישה תמיד רוצה הגנה וביטחון, והיא תמיד תרצה לחזור לזרועות בעלה בשביל תחושת ההגנה הזו. כמובן, יש בזה רבדים אחרים ועמוקים יותר, אבל זו לא השיחה.
אנחנו לא חיות, יצר הגבר הוא לא להפרות כמה שיותר נשים, הוא פעיל יותר מבחינה מינית ומוכן יותר מבחינה מינית, אך העניין הרגיש פועל גם איתו (ולעיתים אף חזק יותר מאשר עם האישה).
ההבדל הוא פשוט שגבר צריך להרגיש עבודה מול האישה שהוא מתמודד איתה (כמו משחקי ה"קשה להשגה"), מה שיוצר עניין ותשוקה גדול יותר שמוביל לרגש בהמשך.
אנשים תפסיקו לכתוב פה מגילות
הקראש שלי מכוערת ואפחד לא מבין למה אני רוצה אותה
כולם אומרים לי שאני יכול להשיג הרבה יותר אבל אני עדיין רוצה אותה
אנונימי
כן מה