5 תשובות
לא
אנונימי
לא
אבל גם לא מתבכיין על זה כי זה מי שאני
אבל גם לא מתבכיין על זה כי זה מי שאני
גוף חצי חצי
בגלל הגב
אבל כל השאר אחלה
בגלל הגב
אבל כל השאר אחלה
באותו הנושא: