תשובה אחת
עד כמה שידוע לי פשוט לאחד המפקדים שרשאי לשפוט ומי שפנוי.
לפחות בבסיס שלי כשמישהו היה צריך לעבור משפט הרסר היה פונה לאחד הקצינים ושואל אם יש לו כמה דקות לשפוט