7 תשובות
אני חושבת שהוא צריך להשפט וראש ממשלה לא צריך לקבל חסינות רק כי הוא ראש ממשלה.
בוודאי שהוא צריך, אבל אפילו אני, שלא תומכת בו, מאחלת לו שייצא זכאי.
לראש הממשלה עשו הרבה חקירות ואם זה כל מה שמצאו אז הבן אדם צדיק
וכן שישפט אם הוא באמת עשה משהו מגיע לו להישפט אני מאמינה שהוא ינצח במשפט
וכן שישפט אם הוא באמת עשה משהו מגיע לו להישפט אני מאמינה שהוא ינצח במשפט
אללה לוגסיו
ואני לא חושב שבגלל שהוא ראש ממשלה מגיע לו הכל
ואני לא חושב שבגלל שהוא ראש ממשלה מגיע לו הכל
שואל השאלה:
אחלה גומלא
אחלה גומלא
ברור שהוא צריך להישפט, על פי חוק.
אני חושב אבל שהוא זכאי והכל תפירת תיקים כנגדו.
בכללי אני בעד שהוא ישפט רק בסיום כהונתו כראש ממשלה. אך היועץ המשפטי קבע שלא.
אני חושב אבל שהוא זכאי והכל תפירת תיקים כנגדו.
בכללי אני בעד שהוא ישפט רק בסיום כהונתו כראש ממשלה. אך היועץ המשפטי קבע שלא.
מן הסתם הוא צריך להשפט, כמו כל אחש אחר במדינה שחשוד בפשע
באותו הנושא: