5 תשובות
כן
ברוכה הבאה לצה"ל
אין מה לחפש התחשבות והיגיון, נסי לקום מוקדם ולצאת בזמן
ברוכה הבאה לצה"ל
אין מה לחפש התחשבות והיגיון, נסי לקום מוקדם ולצאת בזמן
שואל השאלה:
זה לקום בחמש בבוקר ואני עדיין לא אגיע מתי שהם רוצים
זה לקום בחמש בבוקר ואני עדיין לא אגיע מתי שהם רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
כדי לחתום על פאקינג דחש בפעם השנייה
כדי לחתום על פאקינג דחש בפעם השנייה
אנונימית
כן, שוב, זה צה"ל
אם זה ממש בעייתי לך תנסי לדבר עם אחד המפקדים ותגידי שאת מפחדת לצאת בשעות האלה לבד
לי זה עבד
אם זה ממש בעייתי לך תנסי לדבר עם אחד המפקדים ותגידי שאת מפחדת לצאת בשעות האלה לבד
לי זה עבד
באותו הנושא: