4 תשובות
כי נמאס לקרוא לכל אחד ברבים עכשיו, גם אני רוצה שיפנו אליי בלשון טוסטר אבל אי אפשר, כל אחד מתחיל להמציא לעצמו הגדרה, אתה גבר אני אקרא אליך בלשון זכר ולהפך. אין לי בעיה עם המשיכה המינית שלך, אבל מאיפה בן אדם צריך לזכור באיזה לשון פנימייה אתה רוצה שיפנו אליך
אנשים לא רוצים לשנות את ההרגלים שלפיהם הם חיו כל חייהם
כי זה מוזר לפנות ברבים לבן אדם יחיד
ספאם קורע מצחוק ברח לי פיפי