7 תשובות
לאכול 2 ארוחות של 600 קלוריות בצהריים ובערב או לחלק את זה ל 3 ארוחות של 400
שואל השאלה:
לאכול 500 בצהריים
100 ביניים
400 בערב
לאכול 500 בצהריים
100 ביניים
400 בערב
אנונימית
100 ביניים זה קצת עדיף בעיניי לפחות 3 ארוחות של 400
100 רק ירעיב אותך
100 רק ירעיב אותך
שואל השאלה:
אבל אני לא מצליחה לאכול יותר כי אני שבעה מאוד זה לא שאני רעבה את מבינה
אבל אני לא מצליחה לאכול יותר כי אני שבעה מאוד זה לא שאני רעבה את מבינה
אנונימית
אה לא חחח אני גבר פשוט אני מתאמן כבר כמה שנים,
אם את לא מצליחה לאכול יותר את צריכה לאכול דברים דחוסים קלורית, כמו שניצל נניח, 100 גרם 220 קלוריות זה הרבה יחסית
אם את לא מצליחה לאכול יותר את צריכה לאכול דברים דחוסים קלורית, כמו שניצל נניח, 100 גרם 220 קלוריות זה הרבה יחסית
שואל השאלה:
אה סליחה
אבל בימי שישי אני אוכלת איזה 1400 קלוריות כי אני אוכלת שתי שניצל דק דק מטוגן ואז ביניים תותים או ענבים ואז עוף בתנור או דג בלי לחם או משהו
אז אני לא יודעת מה לעשות בקשר ל1000 קלוריות כי אני באמת לא מצליחה לאכול בבוקר ואני לא יודעת אם זה מסוכן לאכול ככה למרות שכבר התרגלתי מתמיד 1200 גג פשוט היום אני כבר לא מצליחה לאכול בבוקר
אה סליחה
אבל בימי שישי אני אוכלת איזה 1400 קלוריות כי אני אוכלת שתי שניצל דק דק מטוגן ואז ביניים תותים או ענבים ואז עוף בתנור או דג בלי לחם או משהו
אז אני לא יודעת מה לעשות בקשר ל1000 קלוריות כי אני באמת לא מצליחה לאכול בבוקר ואני לא יודעת אם זה מסוכן לאכול ככה למרות שכבר התרגלתי מתמיד 1200 גג פשוט היום אני כבר לא מצליחה לאכול בבוקר
אנונימית
זה לא מסוכן לא לאכול בבוקר, לא לאכול בבוקר דווקא מחטב כי עד שלא אוכלים הקלוריות ששורפים זה מהשומן/משקל מים
באותו הנושא: