5 תשובות
כן, גם אני פחות או יותר אכלתי ככה
כן
כן כן
זה בסדר
זה בסדר
בסדר גמור אחי
רק חשוב שלא תרעיב את עצמך
רק חשוב שלא תרעיב את עצמך
באותו הנושא: