6 תשובות
מדברים עם המורים??
זה ליטרלי לא הגיוני בשיט, זה חיסור מוצדק
תדבר עם המורה, אין סיכוי שהיא לא תבין. אולי תבקש שלא יהיה שרימפס נקודה. זה גם לא הגיוני שיסכנו ככה ילד
לדבר עם המורה או המנהלת, אם אתה אלרגי אסור להכניס את זה לבית הספר, אצלנו סגרו קפיטריה כי הגיע ילד שאלרגי לבוטנים
arb
שואל השאלה:
איך אתה לא מכיר אותי
אנונימי
שואל השאלה:
יואו תודה הצלת לי את החיים
אנונימי
מה תדבר עם המחנך/ת זה לא הגיוני