6 תשובות
אני עצבנית למות מאחורי המסך,אמיתי איתך תצרחי את החיים שלך עליה,תקחי לה את הטלפון בשקט או משהו ותמחקי את העמוד או תשני את הסיסמה או שתפרצי לה אליו אני ככ שונאת אנשים כאלב
שואל השאלה:
אממ אפשר משהו עדין יותר? חח כי פשוט בא לי להמשיך להיות חברה שלה כי הכל טוב ויםה חוץ מזה...
תסבירי לה שזה מה זה לא יפה מה שהיא עשתה ואל תקני ממנב
נשבעת איזה חברה מזויפת ממש אבל היא רעילה תעשי הכל חדש ומבטיחה ששלך יצליח י היא בכלל תכתבי בפרטי את העסק שלך אני יפרסם ואולי יקנה
ואוו אל תוותרי לה לא משנה מה זה שלך וכל מה שאת צריכה תפני אלי
שואל השאלה:
ממש תודה