17 תשובות
זה שלא תאכלי לא אומר בהכרח שתרזי
את סתם הורסת את הגוף שלך וסובלת
תקשיבי שניה אני מבין אותך אבל את צריכה להבין שלהוריד משקל דרך צום כזה לא רק מסוכן לגוף אבל הוא גם לא באמת מוריד משקל אלא פשוט שורף לך את כל השריר בגוף אבל אם תנסי לרדת בדרך נכונה תצליחי לשרוף שומן הרבה יותר מהר והרבה יותר בדרך בטוחה ובריאה
שואל השאלה:
אם אני לא אוכלת ומתאמנת אני ירזה
אנונימית
היי תקשיבי,
לכי תאכלי משהו ואל תדאגי לגבי השמנה וכזה כי אני בטוחה שאת מהממת ובתור מישהי שהיו לה הפרעות אכילה אני אומאת לך שזה לא טוב, לכי תאכלי ותשתי ואם את דואגת לגבי השמנה את יכולה לעשות לך תפריט לכל יום בשבוע ותדאגי שיהיו בו פחמימות, בשרים, ירקות, קטניות אם את רוצה ואפשר גם לעשות פעילות ספורטיבית פעם/פעמיים בשבוע
שואל השאלה:
אני מנסה להוריד בדרך טובה יותר אבל אני עולה מזה כי אני אוכלת כמו שצריך ומנסה להוריד אני עולה אבל אם אני לא אוכלת ומתאמנת אני יורדת
אנונימית
לא את פשוט תאבדי אנרגיה יהיה לך קשה לזוז ולקום מהמיטה ואת תהפכי לנורא חלשה אבל השומן נשאר פחות או יותר המשקל היחיד שירד זה מסת שריר וזה לא בריא ומסוכן הגוף שלך יהיה הרבה יותר פגיע למחלות ובשניה שתחזרי לאכול את תעלי חזרה כל גרם שהורדת בצום
שואל השאלה:
^ אני כן עושה פעילויות ספורטיביות והמון אבל זה פשוט לא עוזר
אנונימית
אל תדאג/י לגבי המשקל שלך מה שחשוב זה האופי לא היופי ואם את/ה רוצה להיות יפה יותר מבחינתך אני מבינה לגמרי אבל אל תרעיב/י את עצמך זה לא עוזר לך בכלום
שואל השאלה:
לא אכפת לי כל כך מזה שלא היה לי אנרגיה וזה אני פשוט רוצה להרזות וזה הכי נוח וגם אין לי כוח שיגידו לי שאני שמנה ופשוט אין לי כוח אז אני מנסה וזה עובד בנתיים
אנונימית
שואל השאלה:
האפי גם חשוב אבל גם היופי אם לא יהיה לי יופי אני לא באמת היה קצת יותר שלמה אם עצמי
אנונימית
אבל את לא תרזי ככה את לא נראלי מבינה
את פשוט תהפכי לבן אדם חלש ולאט לאט תאבדי את היכולת לעשות כל דבר ופשוט תמותי!
שואל השאלה:
אני לא אמות כרגע מזה אני צריכה פשוט פעם ב לאכול איזה חתיף או משהו כזה ואני היה בסדר
אנונימית
ממש לא זה לא עובד ככה חטיף זה רק יגרום לך להשמין אבל אם תאכלי פשוט בריא את תרזי אני לא יכול לריב איתך ואני לא יודע בת כמה את אבל נשמע שאת בת 13 ואת לא מבינה כל כך באיך הגוף עובד אז כדאי שתפסיקי את השטות הזאת בשבילך אבל אני לא יכול להכריח אותך
למה פתחת את השאלה הזאת בשביל להתווכח עם כל אחד שמנסה לעזור לך או בשביל באמת לשמוע תשובות ולהבין כי בנתים את סתם מתווכחת אז למה פתחת את השאלה???? רצית שיגידו כל הכבוד על זה שאת מרעיבה את עצמך???
שואל השאלה:
צודק סליחה לא הייתי צריכה לערב בזה אנשים
אנונימית
כמה שגיאות כתיב אני מת
את ילדה קטנה כנראה ואת עושה שטויות תאכלי כי אם לא תאכלי את תמותי
יקרה,
נדמה שאת מתמודדת עם קושי שמעלה בך תהיות רבות, ניכר שאת עסוקה במראה ובדימוי הגוף שלך וזה כנראה מתיש אותך גם פיזית וגם נפשית. נראה שבדמיונך את מפליגה למחוזות שבהן היית רוצה לראות את עצמך בצורה אחרת, ובפועל נראה שהחוף המבטיח מתרחק ממך וזה כנראה מאוד מתסכל אותך.

יקרה, האם ייתכן שמתחת להתעסקות באכילה מסתתר צורך אחר שמבקש לבוא לידי ביטוי והאוכל הוא רק טריגר ? אני כותבת עם סימן שאלה כי אינני יודעת, אני רק מעלה השערה .
אני מצרפת בשבילך קישור לפודקאסט באתר של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שנקרא "לא טוב לי" , שעוסק בהפרעות אכילה. https://sahar.org.il/eating-disorders

אם את מרגישה צורך לשתף עוד מהקושי שאת חווה רוצה להציע לך לא להישאר לבד ,ולשוחח איתנו באנונימיות בצ'אט של עמותת סה"ר.
אנחנו המתנדבים נהיה שם, נקשיב ונתמוך.
שלך,
מתנדבת סה"ר