התחברות
הרשמה
אוף אני רעבה אבל כבר מאוחר ואני צריכה לקום ב8:40 לוותר על לאכול ?
26 באוקטובר 2020, 02:06
רעב
תיאבון
מה לאכול
שינה
עייפות
3 תשובות
ברור לאכול אוכל חשוב לבריאות
ש
שירה בן זקן
תאכל יגבר
ה
החוטב
עדיף לא לאכול
C
Chile anyways so
באותו הנושא:
אני רעבה אבל כבר מאוחר ואני צריכה לישון, מה לאכול?
אני רעב ואני מתעצל לקום מהמיטה לאכול משו מה עושים
צריכה לקום עוד פחות משעה ולומדת עד מאוחר, להבריז נכון?
שתיתי אתמול ואני בהאנגאובר אני מניח ואני ממש רעב ומיובש, איך אני מוצא את הכוחות לקום?
אני עייפה וצריכה לקום מחר מוקדם בעזרת השם יתברך ואני גם רעבה לאוכל עוגה או ללכת לישון?
אני רעבה ואני חייבת לישון למה מחר אני חייבת לקום בשש מה לעשות ??
באלי רביולי , לא אכלתי כלום היום חוץ ממשולש פיצה בצהרים ואני רעבה ממש:( לקום?
אכלתי מאוחר ארוחת ערב רק באיזה 23:00 ואני שוב רעבה.
אני די רעבה אבל אין לי כוח לקום מהספה והתעוררתי ב12..מוטיבציה לקום?:-/
לקום לאכול או לא? אני רעבה אבל אני צריכה לישון ולקום ב7
מאוחר מידי בישביל לאכול משהו?פשוט כולם הלכו לישון ואני רעבה