4 תשובות
אולי תעשי שיעור שתיים עם מאמנת שתקבע לך תוכנית אימונים ואיתה תמשיכי לבד
את יכולה לעשות גם בבית אימוני כוח בעקרון אימוני כוח יחטבו אותך ולב דווקא יורידו אותך במשקל ואת יכולה לעשות בנוסף כל מיני אימונים שיש ביוטיוב/ כל אפליקציה ולאכול ירקות ופירות וגם קצת מתוקים כי בסוף צריך לשמור על אורח חיים בריא גם נפשי וגם פיזי
בדרך כלל יש מאמנים בחדר כושר שבונים לך תוכנית ומסבירים לך
לשמור על 16 שעות בהם את לא אוכלת ושמונה שעות שכן, רוב השומן נשרף בצורה הכי טובה בגוף בין 14-16 שעות. לשתדל לאכול לפני כל ארוחה סלט\כמה ירקות, סיבים עוזרים למזון להתעכל יותר טוב ומפחיתים את רמת הגלוקוז בדם בשליש. זה רק מה טיפים מן הסתם שלראות תוצאות לוקח זמן ואת עדיין תצתרכי להגביל את עצמך בסוג המזון והכמות שלו, בהצלחה!
באותו הנושא: