7 תשובות
מה הגובה שלך שאת רוצה את זה?
בת כמה את ומה הגובה שלך והאם את קרובה לצו ראשון?
אנונימית
שואל השאלה:
^157 משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14
אנונימית
ולמה את רוצה להגיע למשקל כזה? 52,55 זה ממש סבבה ואפילו גם 57
שואל השאלה:
כי רוב הבנות בגיל שלי שוקלות ככה ואפילו פחות ואני לא מרגישה בנוח עם זה.. עכשיו 49 זה לא חובה פשוט זה משקל החלומות שלי כרגע, מצידי לרדת אפילו רק שני קילו.
אנונימית
ממש אפשרי שתרדי במשקל אם את רוצה המשקל שאת עכשיו בו ממש תקין לגובה וגם המשקל שאת רוצה להיות כאילו 49 קילו גם תקין לגובה שלך וגם לגיל. אם את באמת רוצה לרדת במשקל תעשי את זה לאט לאט אל תורידי הכל בבום ופתאום תפסיקי לאכול כי את תעלי בחזרה במשקל במיוחד כי את רוצה להוריד 8 קילו. עצה שלי להתחיל לעשות הליכות וקרדיו פשוט לשרוף קלוריות ולאכול ארוחות מסודרות תנסי לאכול כמה שפחות פחמימות ולהחליף אותם בירקות או חלבונים. אל תעשי דיאטת כסאח זה לא יעזור לשום דבר רק להפך. מה שאת צריכה זה להיות בגירעון קלורי. תחפשי את זה באינטרנט תראי סרטון שמסביר או כתבה או משהו ואז תביני מה את צריכה לעשות
אנונימית