6 תשובות
הגוף מכין את עצמו למצב הישרדותי אז מעלה את הדופק
עלול להיות לך לחץ דם נמוך טבעי, אפילו קצת לחץ עלול לגרום לך להיכנס למכניקת הפניקה.
תקופה לחוצה בכללי ככה שכל דבר קטן משפיע
אנונימי
שואל השאלה:
אני ככה כבר שנים, והלחץ דם שלי סבבה לפי בדיקות וזה
אני פשוט לא יודעת איך להפסיק פאקינג לרעוד כי מישהי עקפה אותי בטור ועכשיו אני צריכה להעיר לה
אני לא בן אדם לחוץ בכלל לפחות נפשית
אני ככה כבר שנים, והלחץ דם שלי סבבה לפי בדיקות וזה
אני פשוט לא יודעת איך להפסיק פאקינג לרעוד כי מישהי עקפה אותי בטור ועכשיו אני צריכה להעיר לה
אני לא בן אדם לחוץ בכלל לפחות נפשית
יכול להיות שזה חרדה חברתית או משהו בהקשר לזה כמו חשש משיפוט או ביקורת
או שאת בנויה ככה או מאירוע שקרה בעבר
אנונימי
באותו הנושא: