3 תשובות
פשוט תתנהגי כאילו כל זה לא קרה ותתחילי מחדש (אני יודע שזה קשה ולא פשוט כמו שתיארתי)
פשוט תתנתקי קצת תהיי בחדר שימי שירים תרקדי עם עצמך תגללי בטיקטוק שזה יעבור ואז תצאי החוצה לדבר עם חברה שלך ותשלימו
תמיד כאן אם תרצי לדבר, בפרטי אני גם זמין אני אשמח לדבר ולעזור לך
מקווה שיסתדר..