התחברות הרשמה

פריקה, תכנסו בבקשה

קצת מוזר, אבל אני סוג של, איך אקרא לזה,... 'קאוגירל', עושה הכל בשביל כסף...

אז הייתי באיזה מגרש טניס עם משהו שנראה כמו אוהל בטקס נישואים של זוג עשיר, בא אליי מישהו ושאל אם אני רוצה לרקוד, אנל עניתי לו "ריקוד זה משחק מסוכן." חשבתי שזה יהיה אחד מהדברים האלה, עכשיו אני יודעת שלעולם לא אוהב שוב.

יש לי קצת טריקים בשרוול, צריך להיות אחד כדי לזהות אחד, וזיהיתי, הוא היה קאובוי כמוני. הוא אף פעם לא רצה אהבה,רק כסף ומכוניות יקרות,
אומר לאנשים העשירים מה שהם רוצים לשמוע והם שילמו על זה! אבל אני אתאהבתי בו, ידעתי שאני אשלם על זה.

והשלדים בארונות של שנינו הרסו אותנו, הזקנים שהונאתי שהיו בטוחים שאני האחת, הנשים שדיברו על מתי הוא חלף על פי העיר שלהן, כל זה היה לפני ששכחתי מזה.

אבל אז הוא נישק אותי, אני הרגשתי ככ טוב עם זה, אבל משהו הרגיש לי ממש לא אמיתי, גם אם זה היה מזוייף, זה תמיד יהיה הרמאות המתוקה ביותר שחוויתי.

אז כן, הוא היה קאובוי, כמוני. ואני לא אוהב יותר לעולם.

תודה לכלכ מי שקרא, אשמח לעצות.
11 באפריל 2024, 00:24
קאובויפריקהבבקשה תענו אני חייבת עצה!!!!;;מצב רוחטיילור סוויפט    
3 תשובות
מה
A
AxeTiC
cowboy like me
לדעתי את צריכה לחזור על אותו סיפור שוב ושוב
ל
ליאור(עדיין ליאור)
ריל
ה
החתול המרקד
באותו הנושא:
נמאס לי מבנים בבקשה תכנסו..... בבקשה (פריקה)
(פריקה) תכנסו בבקשה
פריקה תכנסו בבקשה, סליחה שזה יצא ממש ארוך אבל בבקשה בבקשה תקראו ותעזרו אם אתם יכולים
יש לי פריקה. בבקשה תכנסו זה חשוב לי
פריקה, תכנסו בבקשה
פריקה בבקשה תכנסו (קצת ארוך)
פריקה תכנסו בבקשה ממש
פריקה, תכנסו בבקשה
פריקה (בבקשה תכנסו ותתנו עצות)
פריקה.. בבקשה תכנסו צריכה את עזרתכם
אני מתאהבת מהר ( תכנסו בבקשה סוג של פריקה)