רבתי על חברה שלי עכשיו וכבר כמה זמן שאין לי כוח לכל הבלבול מוח הזה. אמרתי לה בהתחלה שאני עצבני כרגע ושאני מעדיף שלא נדבר כרגע כי זה ידרדר לריב. היא ביקשה ממני להגיד לה ואמרתי, אחרי זה היא אמרה שיש לה הרבה דברים להגיד על זה אז ביקשתי ממנה להגיד כמובן, והיא פשוט אומרת לי "לא אין לי כוח" אבל כשאני צריך להגיד משהו אני "חייב" אבל היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה. זה תקין?? אני מצד אחד רוצה אותה מאוד, היא האהבה הראשונה שלי מצד שני אני כבר לא מסוגל לעמוד בזה