5 תשובות
א אתה חמוד כל כך תצאי לה לצאת ותספר לה על הרגשות
וב זה להציע למישה או למישהי זה מביך אבל אני מאמינה בך רק תזכה ואם לא אז תדע שאתה אמיץ
מוזמן לדבר איתי ולפרוק
איך קוראים לך?
וב זה להציע למישה או למישהי זה מביך אבל אני מאמינה בך רק תזכה ואם לא אז תדע שאתה אמיץ
מוזמן לדבר איתי ולפרוק
איך קוראים לך?
אוקיי דבר ראשון יש לילדה הזאת מזל ענקי שיש מישהו שמדבר עליה ככה ואם היא לא רואה את זה היא הפסידה בגדול
אני מבינה את הדילמה שלך ואולי כן הייתי מחכה
תמשיך לדבר איתה אפילו רק שבוע לנסות להרגיש מה היא חושבת ואולי אפילו להחמיא או לפלרטט בקטנה ודברים כאלה ותראה איך היא מגיבה
כשאתה מחליט שאתה רוצה להגיד לה כבר ולא יכול לחכות תגיד את זה רק על קנה מידה קטן יותר
"את ממש נחמדה"
"אני נהנה לדבר איתך"
ואז אולי גם היא תתחיל
בהצלחהה
אני מבינה את הדילמה שלך ואולי כן הייתי מחכה
תמשיך לדבר איתה אפילו רק שבוע לנסות להרגיש מה היא חושבת ואולי אפילו להחמיא או לפלרטט בקטנה ודברים כאלה ותראה איך היא מגיבה
כשאתה מחליט שאתה רוצה להגיד לה כבר ולא יכול לחכות תגיד את זה רק על קנה מידה קטן יותר
"את ממש נחמדה"
"אני נהנה לדבר איתך"
ואז אולי גם היא תתחיל
בהצלחהה
לך על זה ותנסה לרמוז לה ולהתקרב אליה יותר ולהחמיא לה ותראה אם היא זורמת כי תאמין לי שבנות שמות לב לרמזים ואם היא לא נרתעת אז תגיד לה את הרגשות שלך
תנסה לרמוז לה או שפשוט תגיד לה את זה אני יודעת שזה מביך קצת מנסיון אבל הכל טוב תרגיש בנוח אני בטוחה שגם היא תהיה קצת מובכת אבל הכל בסדר או שרפילו תכתוב לה בווצאפ או בכל רשת חברתית זה ק פחות מביך
ואני בטוחה שהיא תבין אותך טוב מאוד הכל טוב
באותו הנושא: