2 תשובות
אין לי את זה אבל אני חושבת שבמקרה הזה עדיף טיפול תרופתי ולא ניתוח, יש על מני טיפולים שיכולים לעזור אז מומלץ להסתכל על זה קצת אולי זה עדיף
לא
אפשר לחיות עם זה ולפי מה שהבנתי לא באמת יהיה קשה להיכנס להריון
אנונימית