9 תשובות
את צריכה לאט לאט להעלות כמות הצריכה היומית והשאיפה להגיע ליותר מהמאזן שלך שלרוב עומד על 1800 בערך
אין שום מצב בעולם (אלה אם כן את תינוקת או משהו), ש400-600 זה כמות מספיקה בשבילך. שום סיכוי.
אם תאכלי 900-1200 את לא תעלי כמעט, כי זה עדיין ממש קצת קלוריות, אבל אולי לא תהיי בתת משקל כזה מסוכן.
אבל לא לעלות בבת אחת כמובן, לאט לאט תוסיפי דברים לאכול.
אם תאכלי 900-1200 את לא תעלי כמעט, כי זה עדיין ממש קצת קלוריות, אבל אולי לא תהיי בתת משקל כזה מסוכן.
אבל לא לעלות בבת אחת כמובן, לאט לאט תוסיפי דברים לאכול.
שואל השאלה:
אני נשבעת לכם שזה הכמות שאני אוכלת ביום, וזה מספיק לי אבל אם הולכים לאכול בחוץ אני מפחדת שזה יותר מדי קלוריות כי הגוף שלי רגיל לאכול קצת קלוריות
אני נשבעת לכם שזה הכמות שאני אוכלת ביום, וזה מספיק לי אבל אם הולכים לאכול בחוץ אני מפחדת שזה יותר מדי קלוריות כי הגוף שלי רגיל לאכול קצת קלוריות
אנונימית
זה לא יותר מידי. בנוסף, ממליץ לך להתחיל במאכלים דחוסים בקלוריות
^אם זה הכמות שאת אוכל באמת אז אם לא תשני את זה מהר הגוף שלך יקרוס, ליטרלי.
תתחילי לעלות אבל לא בקיצוניות. תוסיפי דברים ולאט לאט תגיעי למצב שאת אוכל כמות שלפחות קרובה למינימום ביחס לגובה/משקל שלך.
תתחילי לעלות אבל לא בקיצוניות. תוסיפי דברים ולאט לאט תגיעי למצב שאת אוכל כמות שלפחות קרובה למינימום ביחס לגובה/משקל שלך.
אין סיכוי שאת אוכלת 400 קלוריות ביום זה לא הגיוני את צריכה אבל לאכול הרבה יותר בשביל לעלות לפחות 1500
400-600 קלוריות ביום זה לא מספיק. אז כמובן שתעלי מעט במשקל אבל בצורה בריאה. ממליצה לשלב חלבונים וירקות בארוחה
אם תשרפו יותר ממה שתאכלי את תרגיל במשקל אבל אם תאכלי יותר ממה שתשרפי תעלי
שואל השאלה:
אני בת 12, מטר 152, שוקלת 31 (בהתחלה שקלתי 37.5) אני אוכלת ביום 400-600 קלוריות ואני לא יודעת מה נכנס בי, אבל ירדתי קיצונית במשקל בזמן ממש קצר (בערך חודשיים/חודש) למרות שרציתי לרדת בשומן ולאכול בריא יותר ובמקום זה ירדתי במסת שריר, במשקל וקצת בשומן ועשיתי טעות ועכשיו יוצא שזה כמה שאני אוכלת ביום כבר התרגלתי לאכול ככה, נגיד בתקופה ששקלתי 37 וחצי זה כנראה לא היה משביע אותי אבל עכשיו הגוף שלי התרגל לכמות הזאת ואני פשוט מפחדת לאכול יותר כי לפי מה שהבנתי אם עושים "דיאטה קיצונית" ואז חוזרים לאכול רגיל סתם לדוגמה שאני אחזור לאכול 1,000 קלוריות ביום אז משמינים כי הגוף התרגל לאכול קצת, אם אני אוכל כל פעם עוד מאה קלוריות לאורך זמן אתם חושבים שזה יעזור? מה לעשות? כי אני מפחדת להשמין כי הגוף שלי התרגל לאכול קצת אני גם מנסה לאכול עוד חלבון אבל אני לא ממש מבינה בתזונה בריאה וזה. סליחה על החפירה ואשמח לעזרה; איך לאכול יותר קלוריות (כדי להיפטר מהתת משקל) ולהחזיר את המסת שריר בלי להשמין. תודה
אני בת 12, מטר 152, שוקלת 31 (בהתחלה שקלתי 37.5) אני אוכלת ביום 400-600 קלוריות ואני לא יודעת מה נכנס בי, אבל ירדתי קיצונית במשקל בזמן ממש קצר (בערך חודשיים/חודש) למרות שרציתי לרדת בשומן ולאכול בריא יותר ובמקום זה ירדתי במסת שריר, במשקל וקצת בשומן ועשיתי טעות ועכשיו יוצא שזה כמה שאני אוכלת ביום כבר התרגלתי לאכול ככה, נגיד בתקופה ששקלתי 37 וחצי זה כנראה לא היה משביע אותי אבל עכשיו הגוף שלי התרגל לכמות הזאת ואני פשוט מפחדת לאכול יותר כי לפי מה שהבנתי אם עושים "דיאטה קיצונית" ואז חוזרים לאכול רגיל סתם לדוגמה שאני אחזור לאכול 1,000 קלוריות ביום אז משמינים כי הגוף התרגל לאכול קצת, אם אני אוכל כל פעם עוד מאה קלוריות לאורך זמן אתם חושבים שזה יעזור? מה לעשות? כי אני מפחדת להשמין כי הגוף שלי התרגל לאכול קצת אני גם מנסה לאכול עוד חלבון אבל אני לא ממש מבינה בתזונה בריאה וזה. סליחה על החפירה ואשמח לעזרה; איך לאכול יותר קלוריות (כדי להיפטר מהתת משקל) ולהחזיר את המסת שריר בלי להשמין. תודה
אנונימית
באותו הנושא: