3 תשובות
לא
תאכלי מה שבא לך.
זה רע, כן
אנונימית
הכי טעים תהני נשמה
רק תאכלי מאוזן ושזה יהיה המתוק היחיד ביום אלא אם את חורגת מדי פעם