3 תשובות
לא
תאכלי מה שבא לך.
תאכלי מה שבא לך.
זה רע, כן
אנונימית
הכי טעים תהני נשמה
רק תאכלי מאוזן ושזה יהיה המתוק היחיד ביום אלא אם את חורגת מדי פעם
רק תאכלי מאוזן ושזה יהיה המתוק היחיד ביום אלא אם את חורגת מדי פעם
באותו הנושא: