11 תשובות
אז את כן שואלת את הדעה שלנו
זה לא בנורמה, לכן זה די קיצוני
פעם כשזה היה בנורמה ואפילו נתניהו נאם בעד זה, לא היית נחשבת קיצונית
וואלה ביבי אמר שהוא תומך בזה וטראמפ כמעט עשה את זה. זה לא שמאל קיצוני.

חוץ מזה שיש איזו תפיסה שגויה בארץ שככה נקבע שמאל וימין, זה הרבה יותר גדול מכן ערבים או לא ערבים
^דווקא הרבה מהתומכים של שתי מדינות נגד ערבים, כי הם רוצים כביכול "להיפרד" מהם. קצת כמו במשטר האפרטהייד בו חיו בנפרד
זה שמאל
לא קיצוני
אנונימית
^^^^כן בגלל זה עוד יותר קשה לסווג את זה לצד פוליטי מסוים
^לא יודע, אתה חושב שהימין שונא ערבים?
אני חושב שחלקם היה מעדיף שהם לא יהיו פה
את נחשבת לא הקלמר הכי חד בעיפרון