80 תשובות
מה הבעיה שיהיו 2 מדינות? לכולם יש זכות לחיות במדינה משלהם ומקום בטוח בשבילם
אנונימית
ממש לא מסכימה איתם אבל מפה ועד ללהגיד שחבל שהם לא נחטפו לעזה... אני לא מסכימה עם זה שצריך מדינה פלסטינית ומצידי שהתפוצצו אבל הם מהעם שלכם למה ככה?
אני תומכת בזה
אנונימית
נאיבים ברמות, זה לא יפתור כלום רק יחריף את הבעיה
אבל לפחות עם כוונה טובה
אבל לפחות עם כוונה טובה
^^^הם לא חלק מהעם מבחינתי הם תומכי טרור מגעילים שרוצים שיהיו פיגועים בארץ ושאנשים ישארו בבתים בפחד
שהם ריאליים כי אין עוד פיתרון הגיוני שמתאים
הם כן חלק מהעם וזה לא משנה במה הם תומכים זאת הדעה שלהם למרות שאני לא מסכימה איתם
שהם שרמוטות ושיכחדו
^^איך ריאליים?? ממתי לגרום למלחמת עולם שלישית זה ריאלי
אנונימית
אז בואו בבקשה תגידו לי איזה עוד פיתרון יש חוץ מ "להרוג את כל הערבים"
זה משגע אותי איזה שמאלנים דוחים יש בסטיפס אנחנו ליטרלי חיים במדינה היהודית היחידה בזמן שיש מעל 20 מדינות ערביות. באיזה עולם אנחנו נצטרך לחצות את המדינה הקטנה שלנו ולגרום לאנשים להתפנות מהבתים שלהם בשביל לתת למחבלים וטרוריסטים לגור כאן במקומנו
אני מאמינה שעם הזמן נוכל לאהוב אחד את השני וגם המחבלים יבינו שטרור זו לא הדרך
אנונימית
מה לעשות אני מסכים איתך אבל אין עוד פיתרון אחר זה הפיתרון היחידי שהגיוני למרות שהוא גרוע
^ זה פשוט לא פיתרון
בינתיים אין פיתרון
בינתיים אין פיתרון
אנונימי
אני מאמינה שעם הזמן נוכל לאהוב אחד את השני וגם המחבלים יבינו שטרור זו לא הדרך" זה לא יקרא לעולם ככה הם מתנהגים גם בעבר שאנחנו לא עשינו להם כלום הם אהבו לרצוח אנשים שמעת על כל הקרבות שמוחמד נלחם ורצח סתם אנשים אפילו שהם מהעם שלו זה ההתנהגות שלהם לא קשור אלינו
ראשית, אין 20 מדינות ערביות. יש גג 16.
שנית, מקימי המדינה הסתפקו בשטח של תכנית החלוקה ואחרי כן בשטח שהתקבע בסוף מלחמת העצמאות. הטירוף של ארץ ישראל השלמה התחיל אחרי 1967 ושגעון הגדלות של כל מיני משיחיים שהחליטו שיעשו טיהור אתני ביהודה ושומרון כחלק מהגאולה.
מדינה שלמה היתה ממש בסדר עם אי-שליטה בעזה ובגדה המערבית, ופתאום נכנס ג'וק חדש לראש.
במשא ומתן עם מצרים בגין רצה להחזיר למצרים את רצועת עזה והם לא רצו אותה. מה שמלמד שגם שלטון הימין לא רצה את השטח וגם המצרים הכירו בכך שהשטח הזה מיועד לפלסטינים.
בגדה המערבית המצב היה יותר מורכב מכיוון שחוסיין מלך ירדן חשש לחייו, עוד יותר אחרי ההתנקשות בסאדאת, ולא ניתן היה להגיע איתו להסכם (היה הסכם עוד מתחילת שנות החמישים שלא יצא לפועל בגלל שרצחו את סבו של המלך חוסיין כי הוא רצה לחתום עליו).
בקיצור, במחצית הראשונה של שנות קיומה של מדינת ישראל העדיפו ראשי הממשלה לוותר על שטחים בשביל שלום.
השלום עם מצרים מחזיק מעמד כבר 45 שנים. חמש מלחמות עקובות מדם במשך 31 שנים ו 45 שנים של שיתוף פעולה בטחוני , כלכלי (ואפילו תיירותי).
שנית, מקימי המדינה הסתפקו בשטח של תכנית החלוקה ואחרי כן בשטח שהתקבע בסוף מלחמת העצמאות. הטירוף של ארץ ישראל השלמה התחיל אחרי 1967 ושגעון הגדלות של כל מיני משיחיים שהחליטו שיעשו טיהור אתני ביהודה ושומרון כחלק מהגאולה.
מדינה שלמה היתה ממש בסדר עם אי-שליטה בעזה ובגדה המערבית, ופתאום נכנס ג'וק חדש לראש.
במשא ומתן עם מצרים בגין רצה להחזיר למצרים את רצועת עזה והם לא רצו אותה. מה שמלמד שגם שלטון הימין לא רצה את השטח וגם המצרים הכירו בכך שהשטח הזה מיועד לפלסטינים.
בגדה המערבית המצב היה יותר מורכב מכיוון שחוסיין מלך ירדן חשש לחייו, עוד יותר אחרי ההתנקשות בסאדאת, ולא ניתן היה להגיע איתו להסכם (היה הסכם עוד מתחילת שנות החמישים שלא יצא לפועל בגלל שרצחו את סבו של המלך חוסיין כי הוא רצה לחתום עליו).
בקיצור, במחצית הראשונה של שנות קיומה של מדינת ישראל העדיפו ראשי הממשלה לוותר על שטחים בשביל שלום.
השלום עם מצרים מחזיק מעמד כבר 45 שנים. חמש מלחמות עקובות מדם במשך 31 שנים ו 45 שנים של שיתוף פעולה בטחוני , כלכלי (ואפילו תיירותי).
זה לא יקרה השנאה שלנו אליהם ושלהם אלינו זה בחיים לא יעבוד ואחרי ה7/10 השנאה רק גברה זה לעולם לא יקרה ואם כן יהיו בעיות פהימיות שיובילו להתנקשויות בנינו וחרמות
אתמול היה צום 9 באב.
בגלל אנשים כמוכם נאבד שוב תמדינה
כל אחד יכול לחשוב מה שבא לו די לשנאה הזאת דיי
שמאלנים זכותם לחשוב מה שבא להם
הם מאמנים בזה, ימנים משהו אחר אבל כוחנו עם אחד, ימנים שאמלנים יהודים ערבים מוסלמים כולנו ביחד דיי
בגלל אנשים כמוכם נאבד שוב תמדינה
כל אחד יכול לחשוב מה שבא לו די לשנאה הזאת דיי
שמאלנים זכותם לחשוב מה שבא להם
הם מאמנים בזה, ימנים משהו אחר אבל כוחנו עם אחד, ימנים שאמלנים יהודים ערבים מוסלמים כולנו ביחד דיי
אנונימי
אנשים שכנראה לא סבלו מספיק בשביעי
אנונימית
בשנאה שלך רק אתה שולט, ואתה יכול לבחור אם לשנוא או לא.
לא מאמין שאנשים תומכים בחרא הזה פה איכס ימגעילים מבטיח עופו מהמדינה, אתם רוצים להעניק מדינה לרוצחים המגעילים האלה
נאיבים, זה פתרון אידיאלי אבל לא יקרה בחיים.
והלוואי שלא נחטפו לעזה? אין לכם בושה?
והלוואי שלא נחטפו לעזה? אין לכם בושה?
^פתרון אידיאלי? מי שהרג ורצח בשביעי באוקטובר ועוד רוצח או תומך ברצח יקבל מדינה וזה פתרום אידיאלי בשבילך?
לשלוח לעזה
אנונימי
בטח שהוא אידאלי כשמדובר באויבים שלך הדבר הכי טוב שיכול לקרות הוא שתהיה להם מדינה שלא כוללת את ישראל. לא אמרתי שהם יקבלו חצי מישראל כי זה מחזיר אותנו למצב כיום עם כפרים מסוכנים ופיגועים
אני חה חה
סתם הם אנשים עם דעה שונה זה באמת סיבה לשנוא אותם?
וכמו התשובה הראשונה זה נורא.
אתם פשוט מגעילים אותי דיווחתי על התשובה הראשונה.
סתם הם אנשים עם דעה שונה זה באמת סיבה לשנוא אותם?
וכמו התשובה הראשונה זה נורא.
אתם פשוט מגעילים אותי דיווחתי על התשובה הראשונה.
תמשיכו עם המינוסים אתם יודעים שאני צודק, באמת לא מבין למה לרצות שלתומכי טרור ורצח תהיה מדינה, אני אשמח אם הם יעופו למדינות ערב אחרות
לכל האלה שמקללים אותי פה ומאחלים לי להחטף תגידו לי פיתרון אחר הגיוני נחשו מה אין לכם והמצב לא יכול להימשך ככה בלי פיתרון אז פיתרון שתי המדינות זה הפיתרון היחידי
ואני כן מסכימה עם זה
לא מגיע להם מדינה וזה לא אידיאלי, את אומרת שתי מדינות אבל לא בישראל, אז איפה בדיוק את רוצה שתהיה להם מדינה? בשטח אחר? אין שטח אחר שמשהו יתן להם עכשיו אז אם כבר זה לא אידיאלי בכלל, והם רוצים רק את השטח הזה זה הקטע, הם רוצים למחוק אותנו ולקחת את השטח הזה בתור שלהם, אז שתהיה להם מדינה זה לא אידיאלי
neorai
סליחה שאנשים לא חייבים להסכים איתך.
אנחנו מדינה דמוקרטית לא חיות יש לנו מוח.
אתה לא 100% ואני לא 100% צודקת
העולם לא שחור ולבן
סליחה שאנשים לא חייבים להסכים איתך.
אנחנו מדינה דמוקרטית לא חיות יש לנו מוח.
אתה לא 100% ואני לא 100% צודקת
העולם לא שחור ולבן
הערבים שונאים אותנו נקודה
הם מתחנכים מגיל קטן לשנוא את היהודים ושהיהודים לקחו להם את המדינה ועל כך צריך להרוג אותם ומי שהורג יהודי זוכה להיות עם אללה.
ברגע שמלמדים ילדים קטנים את החרא הזה אני לא חושבת שפתרון שתי מדינות הוא דבר שבכלל אפשר לחשוב עליו.
עובדה יש שמאלנים שמאמינים בפתרון שתי מדינות ואפילו שמעתי חטופה שחזרה מהשבי שעדיין מאמינה בפתרון למרות שחטפו אותה והתעללו בה אבל אנשים לא מבינים שכמה שלא נרצה שלום ואחדות עם ערבים זה פשוט לא יקרה לא משנה מה תעשו
ערבים שונאים אותנו בנשמתם (גם אם יש מיעוט שלא) ולפי דעתי כולם צריכים להיות בדעה אחת שערבי טוב זה ערבי בקבר.
הם מתחנכים מגיל קטן לשנוא את היהודים ושהיהודים לקחו להם את המדינה ועל כך צריך להרוג אותם ומי שהורג יהודי זוכה להיות עם אללה.
ברגע שמלמדים ילדים קטנים את החרא הזה אני לא חושבת שפתרון שתי מדינות הוא דבר שבכלל אפשר לחשוב עליו.
עובדה יש שמאלנים שמאמינים בפתרון שתי מדינות ואפילו שמעתי חטופה שחזרה מהשבי שעדיין מאמינה בפתרון למרות שחטפו אותה והתעללו בה אבל אנשים לא מבינים שכמה שלא נרצה שלום ואחדות עם ערבים זה פשוט לא יקרה לא משנה מה תעשו
ערבים שונאים אותנו בנשמתם (גם אם יש מיעוט שלא) ולפי דעתי כולם צריכים להיות בדעה אחת שערבי טוב זה ערבי בקבר.
התשובות כאן נוראיות, לאן הגענו כחברה???
מה נסגר עם האנשים כאן?
מרביצים למשפחות של חטופים, הורסים מייצגים למען החזרת החטופים ועכשיו מאחלים לאנשים להיות חטופים בעזה??
מאחלים מוות לאנשים?
מה השלבים הבאים?
מה נסגר עם האנשים כאן?
מרביצים למשפחות של חטופים, הורסים מייצגים למען החזרת החטופים ועכשיו מאחלים לאנשים להיות חטופים בעזה??
מאחלים מוות לאנשים?
מה השלבים הבאים?
לא דיברתי אלייך בכלל, ומתי אמרתי שאנשים אמורים להסכים איתי ימתמסכנת, loud אמרה שהיא רוצה שתהיה להם מדינה אבל לא בשטח של ישראל, הקטע זה שהם רוצים את השטח של ישראל אז זאת כן עובדה שזה לא אפשרי שהם יקבלו מדינה לא פה כי הם לא רוצים מדינה שלא מפה, יש להם כבר מדינות ערב אז זאת גם הוכחה, אין ממה להפגע
^^^את נוראית
"ערבי טוב זה ערבי בקבר "
מזכיר מאוד את "יהודי טוב זה יהודי מת" של 1942
"ערבי טוב זה ערבי בקבר "
מזכיר מאוד את "יהודי טוב זה יהודי מת" של 1942
לה לה לה לא יקרה, לה לה לה אף פעם
^^ קראת בכלל מה שכתבתי או שפספסת את הקטע שהם מחנכים ילדים כדי שיגדלו לרצוח יהודים בדיוק כמו מחבלי הנוחבה
אני פשוט לא יודעת מה יותר נוראי, התגובה שלי או הקטע של הרצח
אני פשוט לא יודעת מה יותר נוראי, התגובה שלי או הקטע של הרצח
2040
אבל בוקר טוב אנחנו לא יכולים.
יש דעות תכבד/י אותן
אבל בוקר טוב אנחנו לא יכולים.
יש דעות תכבד/י אותן
2040
אבל בסך הכל מבינה פשוט אנחנו חיים בעולם מערבי שלא יכול לעשות את זה
אבל בסך הכל מבינה פשוט אנחנו חיים בעולם מערבי שלא יכול לעשות את זה
נהוראי
דיברתי על התשובות שלך שהם אומרו שאנחנו צריכים לחשוב בדרך אחת וכל דרך אחרת היא טיפשית
דיברתי על התשובות שלך שהם אומרו שאנחנו צריכים לחשוב בדרך אחת וכל דרך אחרת היא טיפשית
נאיבים מדי, זה לא יעבוד
אתם פשוט מתעלמים מהעובדה שזה לא אפשרי ^ פתרון 2 מדינות זה הדבר הכי רע שיכול לקרות, למה לתת מדינה לאנשים שעשו רק רע ורצחו, או תמכו בזה, והשטח שהם רוצים זה השטח של ישראל וגם זה לא בגלל השטח עצמו רק אלא בשביל להרוג אותנו, להעביר אותם למדינת ערב אחרת זה הכי טוב שאפשר לעשות בשבילם וגם זה לא מגיע להם
^^^^^קראתי את כל מה שכתבת וזה שהילדים שם נקלעו לסיטואציה שהם לא בחרו להיוולד אליה
זה לא גוזר על כולם שם אוטומטית גזר דין מוות
זה לא גוזר על כולם שם אוטומטית גזר דין מוות
^אף פעם לא אמרתי שצריך לחשוב בדרך אחת, אבל אני גם לא מסכים עם המחשבה שפתרון 2 מדינות זה דבר שאמורים בכלל לחשוב עליו, ואני לא מבין איך אתם אנשים שהיו פה במדינה ועוד עדיין כשיש מלחמה רוצים משהו כזה
נהורי
אוקי אפשרי לא
אני מדברת על איך שאתם מציגים את זה.
גם זה לא שיש לכם פתרון טוב זה הפתרון שהכי יהיה טוב לנו.
זה ירצה את אמריקה ירצה את העולם ואסיים את המלחמה זה ווין ווין הבעיה היא הביצוע שלו את זה אני לא יודעת הם לא מוכנים למדינה בלי צבא.
אוקי אפשרי לא
אני מדברת על איך שאתם מציגים את זה.
גם זה לא שיש לכם פתרון טוב זה הפתרון שהכי יהיה טוב לנו.
זה ירצה את אמריקה ירצה את העולם ואסיים את המלחמה זה ווין ווין הבעיה היא הביצוע שלו את זה אני לא יודעת הם לא מוכנים למדינה בלי צבא.
ומכול דעה אפשר ללמוד פשוו אנשים רוצים רק להשמיע את דעתם במקום להקשיב
^5 אתה יודע מה ההבדל בין 1942 ל"ערבי טוב זה ערבי בקבר"?
העובדה שב1942 לא עשינו כלום לאף אחד ובכל זאת בחרו לשנוא אותנו ושחטו אותנו, ובמקרה שלנו כאן אחרי השביעי באוקטובר שטבחו בנו ורצחו משפחות שלמות אני חושבת שהמשפטים הם לא ברי השוואה.
העובדה שב1942 לא עשינו כלום לאף אחד ובכל זאת בחרו לשנוא אותנו ושחטו אותנו, ובמקרה שלנו כאן אחרי השביעי באוקטובר שטבחו בנו ורצחו משפחות שלמות אני חושבת שהמשפטים הם לא ברי השוואה.
יחיאל
טוב אתה בדיוק כמו כל ערבי שרוצה להרוג אותנו זאת בושה.
לאן הדרדרנו שלא מכבדים דעות יותר
טוב אתה בדיוק כמו כל ערבי שרוצה להרוג אותנו זאת בושה.
לאן הדרדרנו שלא מכבדים דעות יותר
אני מציג את זה בתור רע כי זה רע, מגיע להם רק רע כי הרוב שם רק רע, וזה ממש ממש לא הפתרום הכי טוב שיש לנו וזה הדבר הכי לא ריאלי שיש, העולם שונא אותנו וגם אמריקה בגלל שהם אנטישמיים לא בגלל מה שקורא ב "פלסטין" היקרה שלהם, כי האמת הנכונה היא שאנחנו בכלל לא עושים שם טבח או כלום, האמת היא שהם התחילו מלחמה ואנחנו מסיימים אותה, אנחנו לא פוגעים באזרחים, אנחנו הורגים רק מחבלים, אז הקטע של אמריקה תהיה שמחה או העולם יהיה שמח זה לא נכון כי העולם אמור להיות שמח ובסדר עם זה גם עכשיו, העולם פשוט שונא אותנו ואוהב להוציא אותנו רעים ולכן גם כשהמדינה שלנו והחיילים* שלנו הכי מסורתיים שיש הם יוציאו אותנו רע, ופתרון 2 מדינות זה לא ריאליסטי בכלל מהרבה סיבות, הכי גדולות היא שלא רק שהישראלים ממש לא רוצים ובצדק כי הם רוצחים מגעילים או תומכים ברצח הרוב, אלא גם בגלל שהערבים לא רוצים מדינה שהיא לא בשטח ישראל ואת השטח שלנו אנחנו כמובן לא נתן להם, אם הם רוצים מדינה שילכו למדינת ערב מגעילה
2040
אוקי אז רק בגלל ששטפו להם את המוח מגיע להם למות? זה נשמע לי חייתי ומגעיל
אוקי אז רק בגלל ששטפו להם את המוח מגיע להם למות? זה נשמע לי חייתי ומגעיל
2 מדינות לא ישים חמאס חרט טל דגלו להשמיד את ישראל ואם יקום מדינה פלשתינית זה סופה של המדינה היהודית ונתחיל לספור לאחור יחצו את המדינה ל2 והטרור רק יגבר
שזה לא יעזור כי הם ימשיכו להרוג אותנו
אנונימי
נהוראי
להכל יש סיבה הצעירים שמוכים נגדנו הם באמת חושבים שעושים שם טבח זה עוד פעם ראייה של שחור ולבן.
לא כולם שהם לא אוהבים אותנו הם שחור די להסתכל בצורה כזאת רדודה.
הם לא "רשעים" ואנחנו לא "מסכנים"
אתם מתכרבנים כל הזמן.
אם תהיה הסברה טובה הם לא יחשבו ככה.
ו
להכל יש סיבה הצעירים שמוכים נגדנו הם באמת חושבים שעושים שם טבח זה עוד פעם ראייה של שחור ולבן.
לא כולם שהם לא אוהבים אותנו הם שחור די להסתכל בצורה כזאת רדודה.
הם לא "רשעים" ואנחנו לא "מסכנים"
אתם מתכרבנים כל הזמן.
אם תהיה הסברה טובה הם לא יחשבו ככה.
ו
4^ מה חייתי ומגעיל?
את מבינה שאני אומרת לך שהם חונכו לרצוח?
אותם ילדים קטנים שטופי מוח ב2006-7 היו אלה שרצחו, טבחו, אנסו, שרפו והשמידו את תושבי העוטף בשביעי באוקטובר
אני חושבת שזאת ההגדרה שאת מחפשת לחייתי ומגעיל
את מבינה שאני אומרת לך שהם חונכו לרצוח?
אותם ילדים קטנים שטופי מוח ב2006-7 היו אלה שרצחו, טבחו, אנסו, שרפו והשמידו את תושבי העוטף בשביעי באוקטובר
אני חושבת שזאת ההגדרה שאת מחפשת לחייתי ומגעיל
2040 ו_neorai
אני מעריצה שלכם
אני מעריצה שלכם
2040
כאילו ככה אנשים התנהגו בעבר תמיד אבל בסדר
אבל לומר למישהו למות זה להיות רע בדיוק כמוהם
אני אישית למדתי משהוי באוקטובר כמה שנאה היא רעה לא משנה למי ואנחנו לא יכולים להלחם באש עם אש
כאילו ככה אנשים התנהגו בעבר תמיד אבל בסדר
אבל לומר למישהו למות זה להיות רע בדיוק כמוהם
אני אישית למדתי משהוי באוקטובר כמה שנאה היא רעה לא משנה למי ואנחנו לא יכולים להלחם באש עם אש
אתם צריכים להבין שיש הבדל בלגיטימציה במלחמה מול מדינה לבין מלחמה מול רשות
ברגע "ששחררנו את פלסטין" ופלסטין עדיין תוקפת את ישראל אז אף אחד לא יבוא אלינו אם נגיב בטענות כי זה יהיה מלחמה בין שתי מדינות ואנחנו לא נצטרך לממן אותם ולשלוח להם כספים והם כבר לא יהיו באחריותינו
המצב כמו שהוא עכשיו הכי גרוע עזה ואיו"ש עדיין נחשבים באחריותינו כביכול
ברגע "ששחררנו את פלסטין" ופלסטין עדיין תוקפת את ישראל אז אף אחד לא יבוא אלינו אם נגיב בטענות כי זה יהיה מלחמה בין שתי מדינות ואנחנו לא נצטרך לממן אותם ולשלוח להם כספים והם כבר לא יהיו באחריותינו
המצב כמו שהוא עכשיו הכי גרוע עזה ואיו"ש עדיין נחשבים באחריותינו כביכול
^ אם כבר את האחת פה שרואה הכל אור ושונה, זה כן שחור, כי יש הרבה מאוד ואפילו הרוב שלמרות שהם יודעים שאנחנו לא עושים כלום הם ינסו לגרום לזה להראות כיאילו אנחנו הרעים, בדיוק כמו החדשות בחול, בדיוק כמו המנהיגים המגעילים, ובדיוק כמו העובדה שכשהמלחמה התחילה כולםם תמכו בנו אבל כשאנשים ראו בפלסטין טרנד הם תמכו בפלסטין, זה פשוט לא משנה לאנשים אז זה כן שחור, לא אמרתי שכולם ככה אבל חלק גדול מהאנשים ככה, ואני יודע טוב מאוד שהדברים הם שחור ולבן אבל זה לא אומר שלפעמים דברים הם לא שחור
נגד, רוב הערבים הם כמו תינוקות נותנים להם חתיכה הם רוצים את כל השלם. מתכון מושלם לאסון
גם בהיסטוריה יש מספר דברים שסיימו אוינות בין שני צדדים והם לא להשמיד את הצד השני זה אף פעם לא עובד.
היסטורית זה לתת לא ייצוג במדינה וכבוד כלפיו
היסטורית זה לתת לא ייצוג במדינה וכבוד כלפיו
נהורי
זה מאוד רע אבל זה לא אומר שמה שאתה עושה לא רע.
זה כשל לוגי.
וזה לא נכון, היחס שלך הוא 100% שחור ולבן.
אתה לא רואה את הסיבות של הצד השני רק את הסיבות שלך וזה הרסני כי בשביל לטפל בבעיה אתה צריך להבין את כל הצדדים בה.
העחס לצד מסויים כחיות זה טיפשי וזה מה שגם גרם לשביעי באוקטובר סוג של
זה מאוד רע אבל זה לא אומר שמה שאתה עושה לא רע.
זה כשל לוגי.
וזה לא נכון, היחס שלך הוא 100% שחור ולבן.
אתה לא רואה את הסיבות של הצד השני רק את הסיבות שלך וזה הרסני כי בשביל לטפל בבעיה אתה צריך להבין את כל הצדדים בה.
העחס לצד מסויים כחיות זה טיפשי וזה מה שגם גרם לשביעי באוקטובר סוג של
שיעופו מפה זה מדינה שלנו
^זה ממש לא נכון, מה שגרם לשביעי באוקטובר זה המחלוקת למרות שדברים היו ברורים, ואת ממש קובעת עליי סטריאוטייפס או תפיסות מוזרות כאלה, זה שאני נגד אותם מחבלים זה לא אומר שאני לא מבין שלא הכל שחור ולבן, וזה בול מה שאמרתי ממקודם אבל את עדיין אומרת שאני רואה 100% שחור או לבן, זה פשוט שבמצב הזה פתרון 2 מדינות זה הדבר הכי לא ריאליסטי ומטומטם שיש, ואת עוד אומרת שצריך להבין את הצדדים, איזה צדדים בדיוק? הצד שלנו של המדינה לא אמור בכלל לרצות את זה כמובן והצד שלהם גם לא רוצה את זה חוץ ממעטים לגמרי, ונגיד ותהיה החלטה כזאתי, איפה תשימי אותם את המדינה שלהם, בישראל? זה לא יהיה בשטח שלנו כמובן, אז איפה? עזה הייתה עד עכשיו סוג של איזה מדינה שלה מאז ההחלטה של לפני 20 שנה שעזבנו את עזה, היא כבר הייתה כמו מדינה שלה ועדיין היא לא הצליחה לשגשג זה בטוח ועדיין לא עזבה אותנו ועדיין טבחה באנשים שלנו המגעילים האלה, אז זה כבר אומר שזה לא יעבוד, לפי הרעיון של ביבי יש משהו דומה שהוא מנסה שהוא יקרה למרות שזה לא ריאליסטי שכשננצח את המלחמה ונוציא את החטופים ונהרוג את חמאס ימח שמם אז יהיה צוות ביטחון בעזה ואז האזרחים יוכלו לחיות שם, וגם בכללי לא אמור לעניין אותנו הצד שלהם כבר, הטוב לב הזה זה באמת מה שגרם לשביעי באוקטובר, האדישות הזאתי, שכל פעם אנחנו נותנים להם עוד ועוד ועוד ולמרות כל הפיגועים ולמרות כל הרע ולמרות כל הרצח כל שנה עוד חטופים ועוד פיגועים ועוד מלחמות ועוד שבירת הפסקות אש, ולמרות כל זה עדיין הבאנו להם אוכל מים חשמל הכל מה לא, ולמרותת כל זה הם עדיין שונאים אותנו ניסו ואפילו רצחו בדם קר אנשים שלנו, זה מראה שאנחנו הכי לא אמורים להיות אכפתיים לגבי הצד שלהם
בורים אין לי בעיה שיפצלוי את איראן קטר או טורקיה והם ילכו לשם פה לא יהיה דו קיום בחיים זו מלחמת דת
הכוונה שלי שהזלזול בהם גרם לשביעי באוקטובר חלקית זה דבר ראשון
נהורי
למה זו דעה טיפשית?
ניקח את השטחים ניתן אותם להם בלי צבא ונעזור להם להשתכם.
נבוא לעולם ונומר שאנחנו לא יכולים לוותר על המדינה שלנו אבל אנחנו מזמינים אתכם לעזור להם.
עם הסברה אינטנסיבית נוכל לעזור להם וגם לנו.
תסביר לי למה זה לא טוב?
אל תומר שזה לא טוב בלי נימוק
למה זו דעה טיפשית?
ניקח את השטחים ניתן אותם להם בלי צבא ונעזור להם להשתכם.
נבוא לעולם ונומר שאנחנו לא יכולים לוותר על המדינה שלנו אבל אנחנו מזמינים אתכם לעזור להם.
עם הסברה אינטנסיבית נוכל לעזור להם וגם לנו.
תסביר לי למה זה לא טוב?
אל תומר שזה לא טוב בלי נימוק
בלי צבא? חמאס יקומו שוב, הם אנשים עם בעיות נפשיות אחרי הכל ואחרי כל השטיפות מוח שהם עברו ואיזה שטחים יש לתת להם לא כזה הבנתי
והעולם על הזין בדבר שכזה למי אכפת מהעולם
בלי *שלהם* יהיה צבא
אה הבנתי, אבל איזה שטחים
העולם יכול לעזור לנו לשקם אותם וזה יתן לנו שקט נפשי והעולם מאוד חשוב זה תמים לומר שהוא לא
השטחים שבהם הרשות הפלסטינאית
השטחים ככה או ככה כבר שלהם, זה לא ישנה הרבה בכלל הוכרה שלהם באום בתור מדינה בגלל שבכללי יש להם כבר הכל כל מה שהם רוצים פלוס פחות כאבי ראש כי אנחנו דואגים להם לאוכל מים וכו, מבחינת הצבא והבטחון שלהם כמו שכתבתי זה מה שבתכנון של ביבי אבל כלל הדברים האלה לא יקרו אם עוד יש את חמאס את חיזבאלה וכו וכל עוד החטופים לא חזרו, והעולם לא משנה עד כדי כך חוץ מתפיסה כוללת שלא משנה הרבה, הדבר היחיד שכן משנה לי בתפיסה של העולם זה היהודים שנמצאים בחול או האנשים שבכללי נפגעים מהתומכי טרור שנמצאים שם שהם דוקרים יהודים או אנשים בכללי זה עושה לי רע, ראיתי גם היום סרטונים על הפגנות שהם עושים שם מרביצים לאנשים שלא עשו להם כלום ככה ברחוב או דקרו יהודי ילד מסכן, התוכנית לא חייבת להיות הרכבת מדינה אלא התוכנית שביבי כבר מנסה לעשות שזה להרוג את חמאס חיזבאללה ואת ארגוני הטרור למיניהם להחזיר את החטופים ואז לדאוג לביטחון
נהורי
אבל הפעם נשנה את הלימודים שם ונצא בקמפיין "בעדם" נשיג את העדת העולם וככה נוכל לגייס תרומות על מנת לעזור להם כלומר להיפטר מהבעיה.
אבל הפעם נשנה את הלימודים שם ונצא בקמפיין "בעדם" נשיג את העדת העולם וככה נוכל לגייס תרומות על מנת לעזור להם כלומר להיפטר מהבעיה.
לא חייב שהם יהיו מדינה בשביל זה, אפשר פשוט לעזור להם בזה וזהו זה, תרומות כבר יש להם הרבה אז התרומות אם חמאס יחוסלו אז אולי אם ישארו תרומות אז אפשר להשתמש בזה למה שאמרת
נהורי
אבל מדינה זה נשמע יותר טוב יותר יתמחו בנו.
אבל אתה בסך הכל מסכים איתי חלקית?
אבל מדינה זה נשמע יותר טוב יותר יתמחו בנו.
אבל אתה בסך הכל מסכים איתי חלקית?
לא כלכך עם המדינה עצמה, אני מסכים שיש אנשים שנפגעו אפילו אצלם למרות שלא מגיע להם אבל זה מיעוט וככה במלחמה והם שטופי מוח לגמרי, והם התחילו את המלחמה ואצלנו נפגעו הרבה מאוד אנשים שלא עשו כלום
אני אחד כזה
שהם בדיוק כמו התומכי טרור באמריקה
אנונימית
אידיוטים שימושיים
באותו הנושא: