8 תשובות
לא חושב שנבוא אי פעם.
חד משמעית לא. הרס למדינת ישראל
במצב הנוכחי, ממש ממש לא. רוב הפלסטינים רוצים במוות של כל היהודים.
אבל בני אדם הם מושפעים קשות מדברים שהם חונכו עליהם מגיל קטן, במידה ותהיה חדירה למערכות החינוך הפלסטיניות לקדם אג'נדות של שלום.. אז יהיה לנו על מה לדבר. כמובן שזה כנראה ולא יקרה.
אבל בני אדם הם מושפעים קשות מדברים שהם חונכו עליהם מגיל קטן, במידה ותהיה חדירה למערכות החינוך הפלסטיניות לקדם אג'נדות של שלום.. אז יהיה לנו על מה לדבר. כמובן שזה כנראה ולא יקרה.
לא חושב שזה פתרון טוב
לא.
אני מאמין בפתרון מדינה אחת.
אני מאמין בפתרון מדינה אחת.
לא לא צריך להרחיב
אבל בתכלס יש להם מדינה בסיום המנדט הבריטי הם קיבלו את ירדן ורוב תושבי ירדן מזדהים כ"פלסטינים" ויש להם גם את כל הרשות הפלסטינית מה עוד אפשר לתת שום דבר לא טוב להם!
אגב בעבר קיבלנו לא מעט מחבלים שהגיעו מכיון ירדן אז אין מה עוד לתת להם הם רק רוצים את הדם שלנו.
אגב בעבר קיבלנו לא מעט מחבלים שהגיעו מכיון ירדן אז אין מה עוד לתת להם הם רק רוצים את הדם שלנו.
ממש לא
באותו הנושא: