21 תשובות
חרטא אחת גדולה ואין מה לנמק
לא רק שהם לא מעוניינים בחצי מדינה אלא בכולה, הם גם לא מעוניינים שתחיי...
אז כן... אין דבר כזה ולא יהיה דבר כזה
אז כן... אין דבר כזה ולא יהיה דבר כזה
אנונימי
מה ההגיון בפתרון שתי מדינות כרגע בזמן שאני יודע שאם תהיה מדינה פלסט*נית אני עדיין לא אוכל להיכנס לשם?
לא
לא.
הארץ שלנו, שיקבלו את זה.
הארץ שלנו, שיקבלו את זה.
שואל השאלה:
אבל אם פלסטיני יגיד שזאת ארץ הקודש שאלוהים נתן לכל הדתות שאנחנו היהודים צריכים להתחלק עם הערבים כי שנינו הצאצאים של אברהם אבינו ?
איך תגיבו לו? עדיין תעמדו באותה דעה או תשנו אותה ?
אבל אם פלסטיני יגיד שזאת ארץ הקודש שאלוהים נתן לכל הדתות שאנחנו היהודים צריכים להתחלק עם הערבים כי שנינו הצאצאים של אברהם אבינו ?
איך תגיבו לו? עדיין תעמדו באותה דעה או תשנו אותה ?
אנונימית
^אתה מבין עד כמה מה שאתה אומר חסר כל הגיון?
מה זה משחק לגו?
מה זה משחק לגו?
אותה עמדה.
ישראל שלנו, עשינו טעות שנתנו שטחים.
אם נצחנו וכבשנו שטח, זה לא סתם.
ישראל שלנו, עשינו טעות שנתנו שטחים.
אם נצחנו וכבשנו שטח, זה לא סתם.
אנונימי
יש להם יותר מעשרים מדינות...
לך יש רק אחד
לך יש רק אחד
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם חושבת שהמדינה שלנו ויש להם יותר מ20 מדינות ושהם לא יכולים לבקש שטחים כי זה שייך לנו השטח ולא כבשנו כלום..רק לא הבנתי למה הוא מתבסס בעיקר על הטענה הזאת.. בעיקר הטענה שהוא רושם שבקוראן מצויין את ירושלים
אני גם חושבת שהמדינה שלנו ויש להם יותר מ20 מדינות ושהם לא יכולים לבקש שטחים כי זה שייך לנו השטח ולא כבשנו כלום..רק לא הבנתי למה הוא מתבסס בעיקר על הטענה הזאת.. בעיקר הטענה שהוא רושם שבקוראן מצויין את ירושלים
אנונימית
שואל השאלה:
וכל הזמן הם טוענים שהקוראן שלהם הוא לפני התנך שלנו
וכל הזמן הם טוענים שהקוראן שלהם הוא לפני התנך שלנו
אנונימית
לא מעניין מה רשום שם, זה שלנו ולא שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
נכון
נכון
אנונימית
כבר לא .
בהתחלה רציתי שלום ושיתקיימו שני מדינות אחת ליד השניה בלי מלחמות אבל אחרי מה שהם עשו אני לא רוצה שלום אני רוצה נקמה. אין בהם אנושיות.
תעשו לי מינוסיים לא אכפת לי , לדעתי צריך להרוג אותם וזהו
אין אזרחים חפים מפשע בעזה , אם הם מסתירים בן ערובה בבתים שלהם הם לא חפים מפשע ולא משנה אם זה זקנים או ילדים. ברגע שנכנסו בני ערובה לעזה וכל האנשים חגגו ושמחו ברגע הזה לכולם מגיע מוות .
בהתחלה רציתי שלום ושיתקיימו שני מדינות אחת ליד השניה בלי מלחמות אבל אחרי מה שהם עשו אני לא רוצה שלום אני רוצה נקמה. אין בהם אנושיות.
תעשו לי מינוסיים לא אכפת לי , לדעתי צריך להרוג אותם וזהו
אין אזרחים חפים מפשע בעזה , אם הם מסתירים בן ערובה בבתים שלהם הם לא חפים מפשע ולא משנה אם זה זקנים או ילדים. ברגע שנכנסו בני ערובה לעזה וכל האנשים חגגו ושמחו ברגע הזה לכולם מגיע מוות .
אנונימית
^דווקא שם לך פלוס, הדעה הכי לגיטימית והגיונית
אז אני אגיד לך מה אנחנו היהודים האמנו אי שם בשנת 47 שהפתרון של 2 מדינות יהיה טוב וכולם יהיו מרוצים ונחשי מי התנגדו לזה תקפו אותנו ובכך פתחו במלחמה איתנו הערבים הפלסטיניים שמשקרים לעולם שגנבנו את המדינה שלהם שגם זה לא נכון כי לפני מדינת ישראל היה המנדט הבריטי לא זכור לי על שום פלסטין זהו לילה טוב
שואל השאלה:
יש המון פלסטינים שאומרים שירושלים היא בירת פלסטין והרבה כעסו על טראמפ שהכיר בה כבירת ישראל..לא זכור לי שירושלים שייכת לפלסטין בכלל כי הכל זה המצאה שלהם
יש המון פלסטינים שאומרים שירושלים היא בירת פלסטין והרבה כעסו על טראמפ שהכיר בה כבירת ישראל..לא זכור לי שירושלים שייכת לפלסטין בכלל כי הכל זה המצאה שלהם
אנונימית
לא
אם זה לא הצליח בפעם הראשונה זה לא יצליח גם בפעם השנייה
אם זה לא הצליח בפעם הראשונה זה לא יצליח גם בפעם השנייה
כולם ענו אבל אני אגיד עוד משהו שיחדד לכם את הראש שימו לב שלפני שהם אומרים פרי פלסטיין הם שרים משפט כזה "פרום דה ריבר טו דה סי פלסטיין וויל ברי פרי" כלומר מהנהר ועד הים פלסטין תהיה משוחררת ומה זה מהנהר עד הים? זה ליטרלי כל המדינה אז הם אומרים שהם לא רוצים חצי מדינה הם רוצים את כולה וברגע שניתן להם חצי מדינה יהיה להם הרבה יותר קל להשתלט על החצי השני ולעשות עוד משהו בסגנון ה 7. 10 אז לתת להם חצי מדינה זה כבר לסלול להם דרך יותר קלה להתקרב לידנו ואז לכבוש גם את החצי השני שלנו כביכול הם לא מעוניים בשתי מדינות הם מעוניינים לחסל אותנו ולקחת את המדינה לעצמם אני אומר להעיף אותם ל 20 ארצות האחרות שלהם ושלא יבלבלו את המוח כי ייתנו להם אצבע והם ירצו את כל היד אז רק אומר שימו לב למשטים שהם אומרים הכל מרומז שם
אנונימי
לא. כי הם לא רוצים מדינה. הם רוצים להשמיד אותנו. מדינה זה רק התירוץ
לא, סתם הצגה
באותו הנושא: