5 תשובות
כן...
כן מותר לשמוח
כן, לחלוטין.
זה נכון שצריך לא לשכוח את הזוועות שקרו בשביעי, אבל עדיין מותר לך ליהנות ולשמוח.
זה נכון שצריך לא לשכוח את הזוועות שקרו בשביעי, אבל עדיין מותר לך ליהנות ולשמוח.
ביהדות אסור להיות בצער בגלל זה יש לנו 7 ימי אבל להתאבל
כן...
באותו הנושא: