5 תשובות
כן מותר לשמוח
כן, לחלוטין.
זה נכון שצריך לא לשכוח את הזוועות שקרו בשביעי, אבל עדיין מותר לך ליהנות ולשמוח.
ביהדות אסור להיות בצער בגלל זה יש לנו 7 ימי אבל להתאבל