16 תשובות
זה ה-זמן לחגוג ולתת בראש :)
אם לא עכשיו...אימתי?...
כן תעשה מה שבאלך
ברור זה עכשיו חג שהוא לא בהגזמה, תהנה ממה שתעשה בכיפור :)
כן כיפור זה חג לא יום אבל כמו הצומות האחרים צריך להיות שמחים
חס ושלום ממש לא, אם אתה צוחק, תזהר מברקים כשאתה יוצא בחוץ, אלוהים יתנקם בץ
אנונימית
אנונימית את מוציאה לי שם רע ...:(
אני לא רעה כמו שאומרים עליי ... :)
אין לי מושג האמת אבל.. אני מדמיין את אלוהים אומר לבן אדם בשביל שאני אכפר לך על מעשיך אתה תהיה חייב לצום *ואתה גם תהנה מזה*
אישית אני גם קורא לזה יום הכופרים כי כל הכופרים יוצרים לרחוב
אנונימי
ampiri

מעולם לא אמרתי דבר שכזה.....זה נוראי....
מותר
אם אתה ממש ממש בדת והכול אז פחות, אבל זה תלוי כמה חשוב לך
זה בסדר אם תחייך ותצחק
אבל אם אתה ממש ממש שומר אז נראה לי תנסה שלא אם זה מה שמרגיש לך לנכון
אבל זה תלוי אך ורק בך
לא ואסור לחייך או לצחוק
"אמר רבן שמעון בן גמליאל לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיום הכיפורים"

במילים אחרות מותר לשמוח
ממש ממש לא אם תשמח אתה תלך לגהינום
הגיהינום דווקא אחלה ממש
אני עושה בו עכשיו ביקורת נוכחות