6 תשובות
כן
איך אפשר שלא
כן אחלה כאן
כן, המלחמה לא שינתה לי את האהבה לחיים.
אם כבר אז ההפך, לדעתי מי שנשאר צריך לכבד יותר את העובדה שהם חיים.
ברור שכן זאת המטרה לחגוג את החיים