6 תשובות
שואל השאלה:
כי אצלנו זה אפילו לא לזכור את הטכניקה , אלה הרבה מאוד לחשוב .
אנונימית
להתאמן ולפתור תרגילים בבית
שואל השאלה:
אני עשיתי את התרגילים שהיא נתנה בבית , אבל עדיין מה שעשינו בכיתה היה לי טיפה קשה .
אנונימית
תנסי למצוא תרגילים ברמה של מה שעשיתם בכיתה ולפתור אותם
האמת גם אני בכיתה
ט ולומדת פיזיקה המורה שלי עם מבטא ממש כבד אני לא מבינה אותה
בכלל, אבל לומדת בעיקר לבד
איזה נושא את לומדת עכשיו?
שואל השאלה:
^ על אנרגיית קינטית , אנרגיית גובה ( חישובים עם המרות ) , גורמיים אנושיים , תחנות כוח , הרבה :(.
אנונימית