6 תשובות
איזה כיתה?
לזכור שגם אם תסבול, כולם יסבלו יחד איתך
סתם בהצלחה!
כבידה זה הכל פיתוח נוסחאות וזה תחפש את הפיתוח שאתה צריך ועבודה ואנרגיה זה בעיקר להבין את השאלה ולהבין באיזו נוסחה צריך להשתמש
שואל השאלה:
יא
אנונימי
אין לי איך לעזור אני עוד שנייה פורשת בעצמי
שואל השאלה:
ההחלטה הכי גרוע שלי זה המגמה הזו :)
אנונימי