5 תשובות
לתרגל
תפתור כמה שיותר שאלות
שואל השאלה:
אחד אני בן :) ושתיים זה קינמטיקה
אחד אני בן :) ושתיים זה קינמטיקה
אנונימי
אם תצטרכי עזרה תגידי לי , בעיקרון לתרגל להתחיל מהקל אל הקשה תלוי גם על איזה חומר מדובר קינימטיקה? אנרגיות? חוקי ניוטון?
להבין את העיקרון
אם אתה לא תבין את העיקרון אתה לא תבין את החומר (מניסיון אישי)
מה שעוזר לך להבין במתמט- תיישם. אם לתרגל, לתרגל. אם לקרוא שאלות ותשובות, לקרוא שאלות ותשובות
כל עוד תבין איל להשתמש בנוסחאות
אם אתה לא תבין את העיקרון אתה לא תבין את החומר (מניסיון אישי)
מה שעוזר לך להבין במתמט- תיישם. אם לתרגל, לתרגל. אם לקרוא שאלות ותשובות, לקרוא שאלות ותשובות
כל עוד תבין איל להשתמש בנוסחאות
באותו הנושא: