11 תשובות
שליפים
לא להלחץ וקחי את הזמן עד הסוף לא ישבר העולם עם תסיימי אחרונה עיקר שתיהיה בטוחה
אנונימית
תבקשי הערכת זמן
לתרגל
אם לא מתרגלים זה קשה להצליח בפיזיקה
אם לא מתרגלים זה קשה להצליח בפיזיקה
לא לגשת
סתםסתם
פשוט לתרגל קצת ולא לתת למבחן להלחיץ אותך כי זה סתם יהרוס
סתםסתם
פשוט לתרגל קצת ולא לתת למבחן להלחיץ אותך כי זה סתם יהרוס
שואל השאלה:
אין ככ שליפים בפיזיקה..
אין ככ שליפים בפיזיקה..
אנונימית
קודם כול לך לישון שתוכל לקום מחר בבכלל
וואלה נכון
שואל השאלה:
וואי איזה טעות שהתחלתי ללמוד לפני חצי שעה
וואי איזה טעות שהתחלתי ללמוד לפני חצי שעה
אנונימית
להבין את התאוריה ואת הנוסחאות זה מה שממש חשוב
גם לי יש מחר מבחן בפיזיקה, בהצלחהה
ממליצה לסכם את כל החומר ואז לתרגל הרבה את המשוואות
ולא לשכוח ק"ג/ג'ול...!!
ממליצה לסכם את כל החומר ואז לתרגל הרבה את המשוואות
ולא לשכוח ק"ג/ג'ול...!!
באותו הנושא: