9 תשובות
שואל השאלה:
לא??
אמרו לי שצריך אבל נראלי
אנונימית
שואל השאלה:
ומה זה סד
כאילו להוריד את התחבושת?
אנונימית
מי אמר? לחבוש נשמע מיותר אם אין לך פצע פתוח חובשים כשיש פצע שצריך להגן עליו
וסד זה משהו שאפשר לקנות בחנויות לדברי ספורט או אורתופדיה זה משהו נמתח ששמים על המפרקים (ברכיים קרסוליים מפרק כף היד וכו) וזה עוזר לקבע קצת את המפרק כדי שלא יזוז יותר מדי
פשוט מלבישים את זה כמו שאת מלבישה גרב
זה לא תחבושת
את הסד שדיברתי עליו
תחבושת לא צריך אל תחבשי את הרגל.
שואל השאלה:
את המשחה או התחבושת?^
אנונימית
עדיף לשים את המשחה ולתת לזה להיספג
אם הרגל לא נקועה ואין פצע פתוח אין באמת סיבה לחבוש אותה
חכי שהמשחה תיספג ואז אם יש לך את יכולה לשים את הסד הנמתח הזה לקרסול כדי שלא תזיזי את הרגל יותר מדי
(רק שימי לב שאסור לשים את זה יותר מדי זמן, רק לכמה שעות ואז להוריד)
שואל השאלה:
פשוט זה כואב לי וזה
וכע יש לי גם קיבוע
אני אמורה להוריד את שניהם?
אנונימית
מה שמת עד עכשיו?
שואל השאלה:
כן
זה רע?
אנונימית