היי היום נקעתי את הרגל וממש ממש כואב לי ברמה שאני בקושי יכולה לזוז מהמיטה למקלחת
אני עכשיו ראיתי סירטון בפוריו של רעידת אדמה ואני פתאום חושבת לעצמי מה אם חס וחלילה יהיה רעידת אדמה בזמן שאני ככה ואני מתחילה להכנס לפחדים ואופ מה לעשות? בבקשה שמישהו ירגיע אותי