תשובה אחת
כמה נוזל יש משנה את המרקם של השייק וכמה הטעם חזק.
אם אתה שם טיפה או יותר או פחות לא יעשה המון בעיה אבל אם תוריד המון חלב אז זה לא יתערבב טוב או יצא במרקם/טעם פחות טוב.
אם אתה שם טיפה או יותר או פחות לא יעשה המון בעיה אבל אם תוריד המון חלב אז זה לא יתערבב טוב או יצא במרקם/טעם פחות טוב.
באותו הנושא: