17 תשובות
מה ששלך שלך
תאמין לי שגם אני כבר חשבתי ככה ואז הגיע האקס שלי
מה זה קשור... אתה בן אדם טוב? כי לא רק ריבועים זה מה שקובע ..
אתה לפחות יותר גבוה ממני :)
כי לא הכול מבוסס על מראה חיצוני
בנות מחפשות מישהו ג'נטלמן שיתייחס אליהן כמו אל מלכות
מראה חיצוני זה רק בונוס
אני בטוחה שמישהי תרצה אותך לא קשור למראה או גובה
קודם כל
גם המראה וגם האופי חשובים
זה שאתה חתיך לא אומר שבחורות ירדפן אחריך
תהיה בן אדם טןב והכל יגיע אלייך לא לרדוף אחרי זוגיות
והמראה זה לא הכל בחיים בתור בחורה אני לא מסתכלת על שום גבר חתיך אש שמתחיל איתי
שואל השאלה:
כן אבל מראה זה לא חשוב? כי אני באמת לא מבין מה הסיבה שאשכרה ממשיכות לפסול אז לשם מה התאמצתי ככה
אנונימי
חימשלי אל תוותר אף פעם אל תרעיב את עצמך איל שאתה זה הכי יפה שיש וזה הכי טוב ככה
והבחורה שייכת לך תגיע לאט לאט מתי שהיא אמורה להגיע
בהצלחה
ו166 זה לא גבוהה














1.56....
^^^^תקשיב, אם אתה רוצה לשנות את עצמך תעשה את זה אך ורק כי אתה רוצה ולא בגלל אף אחד אחר
בסוף תבוא האחת וההמתנה תהיה שווה
שואל השאלה:
^^אנונימית כדי להיראות טוב וגם להרגיש עם עצמי טוב אבל אני רואה שזה לא תרם לי בשיט כבר מלא זמן כבר אני אחזור לאכול רגיל
אנונימי
^^יופי, תעשה בדיוק כך
מי שתאהב אותך באמת תאהב אותך בגלל האופי שלך והמראה החיצוני לא ישנה לה
שואל השאלה:
אני חשבתי שזה ייעזור לי באמת. שחשבתי, קודם כל גם אין לי ביטחון לגשת לבחורה ולפתח שיחה אני ממש גרוע בזה אז חשבתי שאם אתאמן ברצינות וארעיב את עצמי בתזונה ואתחטב יישחק לי המזל ואני רואה שטעיתי ובגדול! אוף אני כזה אפס
אנונימי
מזה משנה הקוביות, תקסים אותה באישיות שלך
מה קשור אחי?
גם להרבה בנות אין אומץ לפנות לבנים
תחכה זה עוד יגיע
אח שלי מלא אומרים לי שאני חתיך אבל בחיים אף אחת לא התחילה איתי
אנונימי