10 תשובות
הדרך הקלה זה לצייר ריבועים עם טוש.

הדרך האמיתית היא אימון גופני,
כפיפות בטן בעיקר.
כאחד שמתאמן וממשיך להתאמן על בסיס קבוע 3 פעמים בשבוע אגיד לך כך-אין דרך קלה, ואני אפרט.
שרירי הבטן מתחלקים לבטן עליונה ובטן תחתונה, בטן עליונה-באיזור הריאות, בטן תחתונה מעט מתחת לריאות. אמנם באימונים אין תרגילים ייחודיים לקבוצה כזו או אחרת כי כל השרירים בו זמנית בתרגיל מתאמצים אך תוצאות תוך זמן קצר רואים בבטן עליונה. תחתונה קשה יותר מהסיבה שיש גם רקמת שומן לכל אדם ולכן חשובה התזונה-אדם עם שומנים גבוהים יקח לו זמן להגיע לתוצאות מאדם ממוצע. חשוב לשמור על תזונה במהלך האימון-שעתיים לפני פחמימות אחרי האימון עד שעה חלבונים-צהוב של הביצה, טונה, בשר, עוף.. ולשתות הרבה לפני ואחרי אימון. התרגילים המומלצים זה סטים של עד 120 כפיפות בערך לתרגילים כולם. הרמת רגליים תוך כדי תרגיל מביאה לתוצאות וגם כפיפות בטן צידיות - רגל אחת מונחת כמו מעין ישיבה מזרחית ומתכופפים בניגוד לרגל, כפיפות בטן סטנדרטיות ומכונה ייעודית של חדר הכושר גם מתח והרמת רגליים לעבר הבטן תרגיל טוב.
צרחן
מה ששכחו להגיד לך שזה גם עניין של גנטיקה טובה, עם אין לך תגנטיקה הזו
לא יהיו קוביות גם עם תתאמני
והגוף צריך להיות ממש נטול שומן רק כך יהיו קוביות
וכמו שצרכן אמר לך בזה אין הנחות בשביל תוצאות צריך להשקיע
שואל השאלה:
אני לא שמנה ככה שאם אני אקפיד אני אוכל להגיע לזה.. למרות שאני ממש עצלנית ולמכון כושר אין מצב שאלך כי קדה לי עברתי ניתוח ברגליים אבל אימונים תרגילים וכאלה חופשי אני יכולה לעשות.
שילוב של הפחתת אחוז השומן בגוף - אם יש צורך בכך - שזה אומר תזונה נכונה ופעילות אירובית ביחד עם תרגילים. והזכירו גם את הגנטיקה וזה מאד מאד נכון.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
שואל השאלה:
מז'תומרת גנטית?
אני לא שמנה אבל כמובן שיש לי נטייה להשמנה..
יש לי אח בן 17 טוב הוא משהו מיוחד רזה כל החיים שלו משחק כדורגל וכולו שרירים אין בו טיפת שומן.
ויש לי עוד אח שהולך למכון כושר הוא לא כמוהו אבל הוא גם שרירי מאוד עם רבועים
אני פשוט לא התאמנתי אבל החלטתי שאני רוצה גם לעשות ריבועיים
ואני לא יכולה ללכת למכון כושר, אבל בכל זאת בא לי גוף טוב
רבועים, טוסיק חטוב.. וכו'...

אימונים ארובי אופניים לא לאכול ממתקים, לא יספיק?
לריבועים בבטן צריך תרגילי בטן ייעודים-שכיבות בטן ומכשירים בחדר כושר עוזרים. אירובי זה אחלה כאימון אבל מטרתו לא ריבועים בבטן אלא יותר לב ראה, שרירי הרגליים, ירידה במשקל.
אנונימי
1. אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר זה לעשות אימוני כושר אירובי: ריצות, אופניים, ריקודים, זומבה, משחקי כדור, ספינינג וחתירה.
מה שבסופו של דבר עוזר להוריד את אחוזי השומן ולחשוף את שרירי הבטן.
2. אכלו נכון -
לא לדלג על ארוחת בוקר, איכלו ארוחות ערב קטנות יותר, אכלו פחמימות לפני אימון וחלבונים ופחמימות לאחר האימוןשתו הרבה מים ואכלו פירות וירקות.
3 עשו אימונים אנאירוביים (משקולות ומכשירים), ככל ששרירי הגוף שלכם יהיו מפותחים יותר כך תשרפו יותר קלוריות בפעילויות אחרות ואפילו במנוחה!
כמ כן, אם אתם רוצים לפתח את הקוביות בבטן חשוב לעבוד על היציבה. אחד מתפקידי שרירי הבטן הוא לתמוך בעמוד השדרה ביחד עם שרירי הגב ולכן תרגיל טוב בשביל ריבועים בבטן הוא סקווטים (Squats)
4. שנו טוב - שינה טובה (מספיק שעות) עוזרת לגוף להחלים וכמו כן, להשיג רמת אנרגיה טובה במשך היום.
5. כמובן שעלינו גם לבצע תרגילי בטן בדיוק כמו על שרירים אחרים בגוף בשביל להגדיל את הקוביות ואת מסת השריר.
6. עשו כפיפות בטן - שכבו על הרצפה כאשר הרגליים מכופפות והידיים שלכם בצידי הראש. הרימו את הגוף העליון לכיוון הברכיים כאשר אתם משתמשים רק בשריר הבטן שלכם! אל תרימו את כל הגב שלכם מהרצפה. הקפידו על נשימה נכונה, הוציאו אוויר כאשר אתם עולים ובמאמץ והכניסו אוויר כאשר אתם יורדים.
7. הרמת רגליים - שכבו על הרצפה כאשר הרגליים שלכם ישרות כלפי מעלה (ב90 מעלות) והורידו אותם לאט עד שיהיו קרובים לרצפה אך שלא יגעו.
שכבו עם הגב על הרצפה ורגליים מכופפות. געו בכף רגל ימין עם יד ימין וחזרו.
געו עם יד שמאל בכף רגל שמאל וחזרו - שמרו על נשימה נכונה.
שכבו עם הגב על הרצפה ורגליים ישרות, כופפו את הברכיים אליכם וישרו את הרגליים בלי לגעת ברצפה, השאירו אותם שם שניה וכופפו אותם חזרה.
לסיכום, בכדי להשיג קוביות בבטן חשוב לשמור על שילוב נכון של דיאטה, פעילות אירובית, אנאירובית ושינה.


תאכלי את הלבן של הביצה לא הצהוב! הצהוב זה כל השומן של הביצה והוא עתיר בקלוריות!
בוקר טוב.
יקירה, שחכו לציין, שבחיים צריך לעבוד קשה כדי להשיג תוצאות
חיוביות/רצויות, אין כזה דבר, "בדרך הקלה" וכשעובדים קשה ומשיגים את התוצאות הרצויות, ההנאה גדולה יותר.
מאחר ואת "עצלנית" כדברייך, תעשי תרגילי בטן בבית, על הדשא ואם תהיי עקבית, תקפידי ותתמידי בביצוע התרגילים, תוכלי לחזק את הבטן והגב, ואת הרבועים, תוכלי לצייר בטוש.
כדי להשיג ריבועים, צריך לעבוד "קשה", נפשית ופיזית, לעשות תרגילים שונים וקשים (רק בהתחלה), על מכשירים, מזרן ועוד.
זה על קצה-המזלג.
ימים קסומים ומוצלחים בחיים.