12 תשובות
כן
אל תרדי תתחילי לעשות אימוני כוח וכפיפות בטן
כן כי את לא מעשנת קנאביס
שואל השאלה:
לא קשור אני עושה מתאמן ואין לי ואני מכיר אנשים שהם בטן קצת יותר משלי וישלהם ריבועים איך אצלי אין? מה הפאק אצלי
אנונימי
לפעמים צריך לעשות מסה ורק אחכ לרדת במשקל. יכול להיות שאתה רזה אבל אין שם שריר. שריר שוקל יותר
שואל השאלה:
ישלי מסת שריר אבל עדיין פשוט לא רואים
אנונימי
לפעמים זו גנטיקה, וצריך לעבוד קצת קשה מאחרים. יש כאלה שלבנות שריר לוקח להם זמן והשקעה טיפה יותר
שואל השאלה:
אז אולי אין לי גנטיקה? רואה מלא אנשים שלא עשו אף אימון בטן וישלהם ריבועים כאילו נולדו כך
אנונימי
שואל השאלה:
ושאני מנסה להפעיל אותן החוצה אומרים אין לך אתה מכניס את הבטן וזה הצלעות בכלל
אנונימי
יכול להיות, כן. זה לא רע שיש לך לאן לעבוד ולהתקדם. בכל מקרה כנראה ירידה עוד במשקל לא תפתור את זה כי אז תרד גם בשריר. תזונה נכונה ומספיקה, ועבודה כמו שנשמע שאתה עושה טוב הם מה שיעזרו
שואל השאלה:
כן ישלי מסת שריר גבוהה והרבה החמיאו לי וחבל לי לאבד אותה בשביל איזה סימון בבטן
אנונימי
הם נראים שונה אצל כולם אגב. אם אתה מרגיש טוב זה הרבה יותר חשוב. יכול להיות שתראה עוד תוצאה בקרוב, מי יודע