4 תשובות
תקשיבי יא כלבה מי שאת שתסנני אותי. יש לך מזל שאני רחמנית היום... יש לך 3 דקות להתנצל על זה שכעסת עליי.
אני מתנצל זה לא יקרה יותר פעם הבאה אני פשוט אחסום אותך
אני רוצה להתחיל בזה שאני מצטערת מכל הלב. אני יודעת שלפעמים אני לא תמיד מצליחה להיות שם בשבילך כמו שהיית רוצה, ואני יודעת שכשאני פוגעת בך או מתנהגת בצורה שלא מכבדת, זה כואב לך. וזה משהו שאני באמת לא רוצה לעשות. את חברה מאוד חשובה לי, ואני לא רוצה לפגוע בך בשום דרך.
אני יודעת שכשעשיתי את מה שעשיתי או אמרתי את מה שאמרתי, זה לא היה בסדר. לא הייתי צריכה להתנהג ככה, ואני לא מוצאת שום תירוץ להתנהגות שלי. אני רק רוצה שתדעי שזה לא היה בכוונה לפגוע בך. זה היה מתוך חוסר מחשבה, או מתוך מקום של בלבול, ולא מתוך מקום של כוונה רעה.
צ'אט גיפיטי?