5 תשובות
החברה הכי טובה לשעבר שלי, היחידה שזכרה את היומהולדת שלי וכתבה לי ברכה ארוכה בווצאפ בשתיים עשרה..
אנונימית
תכתבי
אני שולחת עדיין לחברה לשעבר שניתקנו קשר מזל טוב
זה מתןך נימוס
אני שולחת עדיין לחברה לשעבר שניתקנו קשר מזל טוב
זה מתןך נימוס
שואל השאלה:
ניתקנו קשר לגמרי
ניתקנו קשר לגמרי
אנונימית
אתן לא חברות הכי טובות יותר כי ניתקתן קשר?
כן
באותו הנושא: