4 תשובות
שואל השאלה:
לא שאלתי מי צודקת ביקשתי תעזרו לי לכתוב מכתב התנצלות אני יודעת שהן צודקות
אנונימית
זה מריבות שאחרי כמה שעות משלימים לא צריך מכתב התנצלות כאילו מה כבר עשית
לא התעוררת לאן? על מה ההתנצלות. גם אני אתמול נרדמתי מוקדם רצח וזה למה אני ערה עכשיו ופספסתי יציאה. הכל בסדר נשמה,אם לא באת זה שלך נטו את לא צריכה להתנצל על זה.
זה לא שתקעת מישהי אחת,הייתה להן אחת את השנייה ויותר.
:
תקשיבו אני ממש ממש מצטערת אני יודעת שאתן כועסות ואני באמת מבינה אתכן זה כבר פעם שנייה תאמינו לי עשיתי מליון שעונים מעוררים ולא קמתי אני לא אשקר לכן
אני מבטיחה מחר אני אגיד להורים שלי (או אחים שלך) להעיר אותי גם