18 תשובות
מושלם
שואל השאלה:
מה היית מתקנת? או מורידה
מה היית מתקנת? או מורידה
אנונימית
כלום
מושקע
הוא מדהים .
מדהים.
הלוואי החברה הכי טובה שלי הייתה כותבת לי אחד כזה אחרי מה שקרה
אני מקווה ומאחלת בשבילך שזה יסתיים בטוב ושום דבר לא ישפיע לכן על הקשר. בהצלחה אהובה
הלוואי החברה הכי טובה שלי הייתה כותבת לי אחד כזה אחרי מה שקרה
אני מקווה ומאחלת בשבילך שזה יסתיים בטוב ושום דבר לא ישפיע לכן על הקשר. בהצלחה אהובה
אנונימית
לפי דעתי תורידי את השטותי , תכתבי הוויכוח הזה.. וגם את ה אנערף
אם דעה כנה, את יכולה להחליף את המילה סתם במשפטים שונים שלא מכלילים אותה, זה ישמע טוב יותר.
גם אמליץ לך למחוק כל דבר שמתאר את הוויכוח הזה כשטותי, ותמחקי את המשפט האחרון בו את רושמת שתשכחו ותתעלמו מהוויכוח הזה.
את עשית טעות(כנראה), ובמקום להכליל רמזים קטנים שיכולים להראות כאילו את לא לוקחת אשמה(אני מבינה שאת כן) יכולים להיות טעות.
תראי לה שאת מבינה שטעית והרגשות שלה מוצדקים במכתב הזה ככל שאת יכולה.
חוץ מזה, בעיניי למחוק את המשפט בהתחלה "ולא ניסיתי לתקוף או משהו" ובמקום תנסי להחליף במשפט שתומך במה שכתבת אחרי זה - "ואת צודקת". דוגמא תהיה: "ואני חושבת שיצאת צודקת והרגשות שלך מוצדקים לגמרי, ואני מצטערת שגמרתי לזה לקרות.." תגרמי לה להרגיש יותר שייכת בכך שתראי לה שאת מבינה מאיפה היא באה. לכתוב רק את צודקת זה מעט יבש לא אשקר.
תמחקי גם את המשפט אחרי זה של: "את צודקת שיצאתי תוקפנית ומגעילה", להראות רגשות שליליים שיכול להיות יצאו לה מלחץ ומתגובה של כעס באותו הרגע בלי כוונה יכולים לגרום להיראות למכתב פחות מכוונה של הבנה מאיפה היא באה, שזאת בעצם מטרת המכתב.
סימני פיסוק הם בונוס נחמד, מצטערת אם גרמתי לזה להישמע מעט קשה רגשית, בהצלחה לך!!
גם אמליץ לך למחוק כל דבר שמתאר את הוויכוח הזה כשטותי, ותמחקי את המשפט האחרון בו את רושמת שתשכחו ותתעלמו מהוויכוח הזה.
את עשית טעות(כנראה), ובמקום להכליל רמזים קטנים שיכולים להראות כאילו את לא לוקחת אשמה(אני מבינה שאת כן) יכולים להיות טעות.
תראי לה שאת מבינה שטעית והרגשות שלה מוצדקים במכתב הזה ככל שאת יכולה.
חוץ מזה, בעיניי למחוק את המשפט בהתחלה "ולא ניסיתי לתקוף או משהו" ובמקום תנסי להחליף במשפט שתומך במה שכתבת אחרי זה - "ואת צודקת". דוגמא תהיה: "ואני חושבת שיצאת צודקת והרגשות שלך מוצדקים לגמרי, ואני מצטערת שגמרתי לזה לקרות.." תגרמי לה להרגיש יותר שייכת בכך שתראי לה שאת מבינה מאיפה היא באה. לכתוב רק את צודקת זה מעט יבש לא אשקר.
תמחקי גם את המשפט אחרי זה של: "את צודקת שיצאתי תוקפנית ומגעילה", להראות רגשות שליליים שיכול להיות יצאו לה מלחץ ומתגובה של כעס באותו הרגע בלי כוונה יכולים לגרום להיראות למכתב פחות מכוונה של הבנה מאיפה היא באה, שזאת בעצם מטרת המכתב.
סימני פיסוק הם בונוס נחמד, מצטערת אם גרמתי לזה להישמע מעט קשה רגשית, בהצלחה לך!!
מוש
חסרים סימני פיסוק רבים. פסקי את ההודעה ושלחי.
התוכן מן המובחר!
התוכן מן המובחר!
זה בהחלט נחמד, הייתי מורידה קצת מההתנצלויות ואת השורה האחרונה כי לדעתי זה בסדר במידה ויהיו ריבים בחברויות, אפשר לומר "אני אשמח שנתקן את מה שהיה" מאשר "נשכח ונתעלם" כי להתעלם זה לא לשים על העבר.
בהצלחה
בהצלחה
מהמם
זה ממש יפה
אבל אל תתנצלי על דברים שאת לא בטוחה שהם באשמתך 100 אחוז
חברות טובות יכולות לבגוד
אם תתנצלי בפניה על כל דבר היא תוכל לנצל את זה לרעתך
אבל סה"כ מכתב ממש יפה זה לא מובן מאליו בכלל!!
אבל אל תתנצלי על דברים שאת לא בטוחה שהם באשמתך 100 אחוז
חברות טובות יכולות לבגוד
אם תתנצלי בפניה על כל דבר היא תוכל לנצל את זה לרעתך
אבל סה"כ מכתב ממש יפה זה לא מובן מאליו בכלל!!
התנהגות לא חברית
שואל השאלה:
אמאללהה אני אוהבת אותך
^
אמאללהה אני אוהבת אותך
^
אנונימית
שואל השאלה:
למי שלא מבין השלמנו וזו היא^
למי שלא מבין השלמנו וזו היא^
אנונימית
עשינו שולם
שואל השאלה:
שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם
שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם
אנונימית
באותו הנושא: